Om Amager

Ejendomsmægler på Amager

Få det meste for din bolig på Amager

I følge flere, så er den bedste måde at få mest muligt for din bolig, at indhente flere salgstilbud fra forskellige ejendomsmæglere. Hvis du gerne vil slippe for at undersøge, hvilke ejendomsmæglere i dit lokalområde som er mest effektive, så kan du bruge Ejendomsmægler Amager til at få 3 konkurrencedygtige salgstilbud.

Boligsalg på Amager

I forhold til boligsalget i 2019, så har der været masser trafik og hoveddørsnøgler har skiftet hænder, men øverst på listen, som Boligsiden har lavet, der finder du Amager.

Amager, som tidligere har været et område folk rynkede på næsen af, og de stigmaer der var til øen kunne knapt tælles på én hånd. I daglig tale har tonen nu fået en ny tone, og det vi engang kaldte "Lorteøen" er rebrandet, rebuild og rengjort og hedder nu "Københavns Manhattan".

Ørestaden, Amager Strandpark og Islandsbrygge

Selvom du stadig finder de samme sjæle på Amager, som du fandt for 10 år siden, så har den københavnske byfornyelse af Amager sparket gang i boliginvesteringerne på Amager.

Alene i 2019 var der 5 boligsalg på Amager om dagen, i postnummeret 2300 som er den københavnske del af Amager, hvilket er langt det højeste i landet. Det er dig ikke kun Sundbyerne (2300), som har haft travlt, også i Dragør og Tårnby er der handlet flittigt.

Placering, Placering, Placering

Der er en talemåde blandt Amagerkanere, at når man først har boet på Amager, så rykker man ikke væk igen - og hvorfor skulle man? Allerede dengang det var mere "Lorteø" end "Manhattan", der var Amager tæt placeret på centrum af København og et samlingspunkt af kulturer og mennesker.

I dag har byfornyelsen og diverse lokale tiltag tilføjet Fields, Den Blå Planet, Københavns Lufthavn, Royal Arena, Metroen og en masse andre attraktioner til øen.

Så udover, at du for det meste har 20 minutter eller mindre til centrum af København fra Amager, så har Amager i sig selv efterhånden og en masse at byde på, hvilket tydeligt kan ses på typerne af tilflytterne til øen.

Emner

Ejendomsmægler.nu er én af Danmarks førende platforme for salg af ejendomme. Det er veldokumenteret i branchen at man som sælger af bolig kan spare en masse ved at indhente flere tilbud fra diverse ejendomsmæglere.

Ejendomsmægler Amager gør denne process for vores kunder. Vi samarbejder med en masse lokale ejendomsmæglere som lever op til vores standard, og som vi ved kan sælge vores kunders boliger til én god pris.