SodaStream Danmark

100% naturlige sodavandsvarianter

Pressemeddelelse   •   Aug 28, 2012 15:17 CEST

Alle sodavandsvarianterne i denne serie er lavet udelukkende af naturlige ingredienser, så der er ingen kunstige smagsstoffer, farvestoffer eller sødestoffer, og varianterne indeholder ikke nogle konserveringsmidler. Serien består af Apple-Mango, Orange-Pineapple, Lemon-Lime og Blackcurrant-Pear. Samt 2 Natural for kidsvarianter, som er Strawberry og Orange-Peach. Disse 2 varianter er specielt udviklet til børn og beriget med C-vitaminer fra frugterne.

Premium Cola – Premium Taste.

Sammen med de nye Natural-varianter lanceres også en nye cola-variant, der som de øvrige nyheder udelukkende er lavet af naturlige ingredienser. Cola-varianten er i blindsmagning i colaens hjemland blevet valgt til at være den bedst smagende cola.

De nye varianter forhandles hos:nKop & Kande, El-Giganten og Punkt1.

For mere info: www.sodastream.dk

Om SodaStream

SodaStream producerer kulsyremaskiner, som gør det muligt for forbrugerne, nemt at omdanne almindeligt vand fra hanen til sodavand og danskvand på få sekunder. I forhold til flaske-, dåsesodavand og danskvand, tilbyder SodaStream en meget differentieret og innovativ løsning til forbrugere. SodaStream-produkterne er et miljørigtigt alternativ til færdiglavede læskedrikke på plastflasker og dåser. Sortimentet består af over 40 forskellige sodavands- og danskvandsvarianter, hvor smag og kulsyreniveau kan tilpasses af forbrugeren. Derudover tilbyder SodaStream bekvemmelighed ved, at forbrugeren ikke skulle bære tunge flaskesodavander hjem, for efterfølgende at skulle opbevare og igen aflevere pantflaskerne. Produkter er tilgængelige i mere end 50.000 butikker i 42 lande over hele verden. For mere information om SodaStream, kan du besøge: www.sodastream.dk