Lekmer.dk

24-56% på trælegetøj fra Micki | 44% på nye Lundby Småland | Mecco er tilbage - spar 33%! | Disney Princess sminkesæt og sminketasker op til 50% rabat | 26% på R/C-bilen Vaporizr

Pressemeddelelse   •   Nov 02, 2011 14:31 CET

Ugens bedste tilbud hos Lekmer.dk!

Derudover har du også chancen for at vinde en hel kasse med Mecco. Vi udlodder 8 pakker til en værdi af 2.392 kr. Deltag og vind Mecco på Lekmers Facebookside!

Byt alle dine julegaver tom. 17. januar 2012
Nu kan du i ro og fred, handle alle dine julegaver til børnene. Lekmer giver dig ret til at bytte efter jul, hvis det ikke rigtig blev, som forventet. Du kan bytte alle julegaverne helt ind til 17. januar 2012. Det er da rart!

Køb julegaverne nu – betal til februar 2012 til 0% i rente!
Igennem vores samarbejde med Klarna, kan du nu handle med faktura, og ikke betale før februar 2012. Til 0% i rente!

Om Lekmer - legetøjsbutikken på nettet
Lekmer.dk er en førende legetøjsbutik på internettet med en ambition om at blive den førende aktør på det Nordiske marked for legetøj, børne- og babyartikler, spil og underholdning, børnemode og børnetøj på internettet. Lekmer.dk efterstræber god kundeservice, hurtige leveringer, trygge & populære produkter til gode priser. Lekmer blev grundlagt i januar 2006 og ejes i dag af CDON Group.

Om CDON Group - Nordens førende e-handelshus
Firmaet driver et flertal e-handelsselskaber, blandt andre CDON.com og Bookplus.fi, modebutikkerne Nelly.com og helse/træningsbutikkerne Gymgrossisten.com og Bodystore.com.

Vores e-handelspladser

CDON.COM