NCC

25 år hos NCC

Pressemeddelelse   •   Feb 28, 2011 11:21 CET

Hans W. Hansen er student fra Herlev Statsskole og derefter akademiingeniør fra DIA i Lyngby.

Hos NCC startede Hans W. Hansen i konstruktionsafdelingen som teknisk tegner. Han blev siden ansat som konstruktionsingeniør i samme afdeling hvor han var med til at projekterer 25 øldepoter for Tuborg og Carlsberg, da de blev til de forenede bryggerier.

Hans W. Hansen blev senere ansat i NCC’s produktionsenhed, hvor han har været med på flere store projekter, bl.a. Radiometers hovedkontor i Brønshøj, DR’s nye studier i Ørestaden, p-kælder for Nykredit på Kalvebod Brygge i København, Novo Nordisks nye produktionshal for insulin-sprøjter i Hillerød og it-højskolen i Ørestad.

Hans W. Hansen er nu i NCC’s enhed Beton & Råhus, hvor han arbejder med salg, tilbud og support.

Fritiden bruges om sommeren på at sejle Wayfarer-jolle, og i vinterhalvåret går turen sydpå på skitur. Derudover plejer Hans W. Hansen formen ved at dyrke spinning.

Jubilæet fejres på dagen i NCC.

Pressechef Simon Augustesen, 41 70 40 10, NCC Construction Danmark A/S

Alle NCC’s pressemeddelelser kan findes på www.ncc.dk  (http://www.ncc.dk /)   NCC i Danmark består af forretningsområderne NCC Construction, NCC Roads, NCC Property Development og NCC Bolig. I 2010 havde NCC i Danmark en omsætning på næsten 6 mia. SEK og omkring 2.200 medarbejdere. NCC Construction Danmark bygger, anlægger og renoverer boliger, kontorer, offentligt byggeri, jernbaner og øvrig infrastruktur i Danmark.

This information was sent by Cision http://newsroom.cision.com

NCC är ett av Nordens ledande bygg- och fastighetsutvecklingsföretag. Omsättningen år 2010 var 49 Mdr SEK och antalet anställda cirka 17 000.