Den Intelligente Krop ApS

360° organisk livsstil

Pressemeddelelse   •   Nov 05, 2010 09:12 CET

Prancing Leopard Organics er et modeskabende beklædningsselskab indenfor yoga, pilates, dans og fitness, der forpligter til et økologisk og økobevidst livsstil.

Danskerne handler mere og mere tøj på nettet. Prancing Leopard Organics kollektionen præsenteres nu for det danske marked hos internetbutikken Den Intelligente Krop, som det første sted i Danmark.

Den Intelligente Krop er ene-distributør af Prancing Leopard Organics træningstøj til det danske marked. Tøjet er designet i USA, hvor træning og livsstil hænger tæt sammen, og Prancing Leopard Organics er nu til salg på nettet.

Prancing Leopard Organics træningstøj henvender sig direkte til udøvere indenfor Yoga, Pilates, dans og fitness. Kvalitet, design og funktionalitet hænger sammen i tøjet. Tøjet er perfekt til træningssalen, på jobbet eller i byen. For når man ser godt ud så føler man sig godt. Kollektionen byder på alt fra inderst til yderst i kreative designs og med et look, du ikke finder mage til.

Organisk, dynamisk og balance er kodeordrene for Prancing Leopard Organics tøjet. Det er designet med din aktive livsstil i tankerne, og er meget behageligt for en bred vifte af kropstyper – alle med yderst lækkert økologisk tyrkisk bomuld.

Prancing Leopard Organics er mere end tøj. Prancing Leopard Organics donerer en procentdel af overskuddet til ”The Snow Leopard Trust”, som er dedikeret til at redde den sjældne og smukke sne leopard fra udryddelse.

Om Den Intelligente Krop
Den Intelligente Krop er etableret i 2004 og er siden vokset markant for i dag at være et af de mest populære steder på nettet for indkøb, der bidrager til en sund livsstil. Visionen er at gøre det muligt at skabe en intelligent krop – at forene krop, sjæl og psyke, selv om vi lever i en travl og hektisk hverdag. Den Intelligente Krop er danskernes foretrukne online indkøbsmarked, når det gælder sund livsstil og træning med omtanke.

Læs mere om ideerne bag Den Intelligente Krop på www.denintelligentekrop.dk. Her præsenteres desuden Den Intelligente Krops mange forskellige produkter.

Pris og yderligere information
Prisen på tøjet fra Prancing Leopard Organics starter ved DKK 439,00 og kan købes på www.denintelligentekrop.dk, hvor du også kan se hele kollektionen.

Tommy Gernot

Den Intelligente Krop ApS