Finnair

40.000 flere til Asien i maj

Pressemeddelelse   •   Jun 26, 2014 10:51 CEST

Helsinki Lufthavn fastholder flotte væksttal for luftfartstrafikken til Japan, Sydkorea og Kina. 695.000 passagerer har i årets første fem måneder valgt Helsinki Lufthavn som gateway til Asien, og det er en stigning på 40.000 passagerer i forhold til samme periode i 2013. Det viser den seneste statistik fra Finavia. Japan er fortsat hot og steg med 27,3 %, men Sydkorea og Kina følger flot med efter stigninger på 19,4 og 13,9 %. Japan, Kina og Sydkorea er også de mest populære rejsemål i Asien med afgang fra Helsinki.

Finnair dagligt til Shanghai

Finnair flyver dagligt mellem Helsinki og Shanghai – Kinas største erhvervsmonopol – med fleksible forbindelser fra København via Helsinki. Kina er Danmarks største handelspartner i Asien. Der findes ca. 500 danske virksomheder, som handler med Kina. Shanghai er den største by i Kina og bortset fra Tokyo det vigtigste økonomiske centrum i Asien.

Ny lounge med lyde

Lufthavnsejeren Finavia har åbnet en ny lounge med adgang for alle passagerer i Helsinki Lufthavn. I "Kainuu lounge" kan passagererne slappe af før næste flyvning til forskellige lyde fra skoven og dens dyreliv. Stolene er fremstillet af træ fra nedblæste træer og er ergonomisk udformede.

Prøv Finnairs Business Class!

Fra 1. juni har du kunnet sove godt i Finnairs full flat sæder. De er to meter lange og 58 cm brede om bord på business class. Tjek følgende destinationer: Tokyo, Hanoi, Hongkong, Nagoya, Osaka, Beijing, Shanghai, Seoul og New York. Sædet er desuden udstyret med personlig læselampe, justerbar nakkestøtte, stemningsbelysning og masser af underholdning på skærmen foran dig. Klik på videoen og se mere!

Finnair fylder ét år til Hanoi

Den 14. juni var det ét år siden, at Finnairs fløj første gang til Hanoi. Det er den hurtigste forbindelse til Vietnams hovedstad fra Skandinavien. Finnair er også det eneste vesteuropæiske flyselskab, som flyver nonstop fra Europa til Hanoi – hver mandag, torsdag og lørdag. Altid med fleksible forbindelser fra København, Stockholm og Göteborg.

Bestil kaffe direkte til gaten!

I løbet af juni har alle rejsende kunnet bestille nybrygget kaffe direkte til deres gate i Helsinki Lufthavn – leveret på en ægte finsk Pelago-cykel. Kaffen kommer fra det finske Kaffa Roastery, og projektet er en test, som vil blive evalueret senere.

Gå ikke glip af Finnairs tilbud til Asien

Nu er det tid til at bestille Finnairs fantastiske priser på rejser mellem København og Asien. Priser fra:

Bangkok 4,450 DKK
Beijing 3,890 DKK
Chongqing 3,390 DKK
Dehli 3,590 DKK
Hong Kong 4,090 DKK
Nagoya 4,490 DKK
Tokyo 4,790 DKK
Osaka 5,860 DKK
Hanoi 4,250 DKK
Seoul 4,690 DKK
Shanghai 4,150 DKK
Singapore 4,550 DKK
Xián 3,890 DKK
Se mere her>>

Finnairs tilbud i Business class

Nu er det tid til at bestille Finnairs fantastiske tilbud på rejser mellem København og Asien i Business class. Priser fra:

Bangkok 12,190 DKK
Beijing 13,990 DKK
Chongqing 12,690 DKK
Hanoi 10,990 DKK
Delhi 11,690 DKK
Tokyo 21,015 DKK
Singapore 17,525 DKK
Osaka 22,040 DKK
Nagoya 22,015 DKK
Seoul 16,990 DKK
Xi an 13,990 DKK
Se mere her

25 fly om ugen til Helsinki

Finnair flyver op til 25 gange om ugen mellem København og Helsinki. Altid med fleksible forbindelser til Finnairs 13 destinationer i Asien.