TELMORE A/S

4G lancering: TELMORE kunder får 4G i julegave

Pressemeddelelse   •   Dec 19, 2013 09:36 CET

Julegave│Hvis det står til TELMORE får kunderne en jul med fart på mobilen. De får 4G i julegave som en del af deres abonnement og allerede fra i dag modtager de første kunder 4G. Eneste krav er en 4G smartphone, samt en mobilpakke til minimum 129 kr.

Udrulningen til kunderne vil foregå løbende i de kommende uger, og alle kunder med det rette produkt vil have mulighed for at tilmelde sig 4G inden udgangen af januar. Nye kunder får automatisk 4G med i prisen.

Samme gave gælder ligeledes for mobilt bredbåndskunderne, så et produkt til minimum 129 kr. giver adgang til 4G. Ved lancering dækker 4G-netværket 79 % af Danmark og vil løbende blive udbygget.

TELMORE har også lagt fri adgang til TELMORE Musik under juletræet – en gave som kunderne med 129 kr. abonnement  kan tage i brug allerede i dag.

Fakta om TELMORE 4G

• 4G udrulles løbende til TELMORE's kunder

• For at få adgang til 4G, skal man have en mobilpakke eller Mobilt Bredbånd til minimum 129 kr.

• Samtidig skal man have en mobil/modem og et simkort, der understøtter 4G

• Forventet hastighed med 4G/LTE er en downloadhastighed mellem 17 og 71 Mbit/sek og en uploadhastighed på mellem 5 og 43 Mbit/sek.

TELMORE startede i oktober 2000 som en protest imod de store teleselskabers høje og uigennemskuelige priser og besværlige abonnementer. TELMORE var det første teleselskab, der kun fandtes på nettet. Kunderne kunne nemt betjene sig selv på nettet, og det gjorde det enkelt og billigt at være kunde. Sådan startede TELMORE, og sådan fungerer det stadig i dag. Vi har markedets mest gennemskuelige priser og leverer vores services under parolen Klar Tale og kunderne først.