CoolStuff.dk

Pressemeddelelse   •   Maj 18, 2012 10:59 CEST

Gør det lidt sjovere at grille med de her 5 gadgets fra CoolStuff.dk

1. Grillspand
Skal du ned i den lokale park eller på stranden og grille, så drop engangsgrillen og brug en Grillspand i stedet! Den er nemmere at transportere og ser også meget bedre ud. Derudover kan den bruges igen og igen!

2. iGrill Stegetermometer
Er du Weber-typen der er laver avanceret mad på grillen, så er iGrill Stegetermometer helt perfekt. Med iGrill kan du følge udviklingen i maden på din iPhone eller iPad. Du kan altså have grillen stående på terassen, mens du sidder inde i stuen og følger tid og temperatur på din telefon eller iPad.

3. Pixlede grillhandsker
Grillhandsker er normalt enten sorte og kedelige eller blomstrede. Der er dog et alternativ, nemlig den pixlede grillhandske, så det ligner at du griller i et Windows-interface.

4. Fire Wire
Fire Wire er et grillspyd, som i stedet for en pind er en stråltråd, så den kan bøjes. Det betyder at man fx kan sætte kødet på pinden og smide det hele ned i marinade. Fire Wire er lavet af rustfri ståltråd.

5. Altan Grill
Har man ikke en stor have, volvo i carporten osv., så har man måske en altan. Med Altan Grill bliver det meget nemmere at grille på altanen. Man monterer bare grillen som det en altankasse, og så er man klar til grillmad.

Hvis dit medie er interesseret i at skrive om et eller flere af vores produkter, så kontakt os endeligt. Vi fremsender gerne produkter til redaktionen!

CoolStuff drives af virksomheden Omander & Co AB, Danmark, Filial af som har været aktiv på Internettet siden 1999. Vores målsætning er at tilbyde vores kunder de cooleste, flotteste og mest innovative gadgets på markedet. Derfor mener vi at have "Danmarks køligste gadgets"! Vi arbejder løbende på at finde nye gadgets og forbedre sortimentet. Kontakt os gerne, hvis du har kendskab til et produkt, du mener vi bør sælge!