Osuma.dk ApS

Århusianske virksomheder outsourcer frokosten

Pressemeddelelse   •   Sep 21, 2010 10:16 CEST

Flere og flere virksomheder i Århus og omegn lægger madpakkerne på hylden, og sparer samtidig deres medarbejdere for tid og penge.

Århusianske virksomheder vælger i højere grad at få leveret friske dagligvarer i stedet for at lade medarbejderne klare frokosten på egen hånd. Og det kan mærkes hos onlinesupermarkedet Osuma.dk

”I det seneste halve år er der sket en markant stigning i antallet af erhvervskunder, der blandt andet får leveret dagligvarer til deres frokostordning. Den store efterspørgsel har resulteret i, at vi indførte formiddagsleveringer specifikt til virksomheder.” siger driftschef Tommy Petersen fra Osuma.dk.

Denne nye ordning er målrettet direkte mod virksomheder og organisationer, og fleksibiliteten i leveringsforholdene sikrer at de får varerne leveret inden middag. Således kan Osuma.dk’s erhvervskunder få leveret dagligvarer tirsdag og torsdag formiddag mellem kl. 8.00-12.00.

Det sparer medarbejderne for tid og penge, og de slipper for kedelige madpakker og fast food, mener Bibi-Marlene fra Kildebjerg Erhvervshus i Ry, der benytter sig af ordningen. ”Desuden er det lækkert at der er frisk frugt og grønt på arbejdspladsen” siger hun.

Bibi-Marlene har endvidere erfaret at Osuma.dk’s erhvervstilbud har resulteret i et større fællesskab blandt medarbejderne; hvor mange før sad på hver sit kontor for at spise, eller tog ud af huset, er alle nu igen samlet omkring frokostbordet.

Lasse Skov
70201722

Osuma.dk
Rugaardsvej 5
8680 Ry

Osuma.dk er et online supermarked. Bestil dine dagligvarer på din computer, tablet, eller smartphone - og få dem leveret den dag, det passer dig. Osuma.dk blev grundlagt i Aarhus i 2007 og i vores nuværende form, kan vi levere dagligvarer til mere end 4 mio. danskere, gennem vores samarbejde med SuperBrugsen og Kvickly.