SPARTOO.DK

Afrikansk modetendens, vælg den eksotiske stil!

Pressemeddelelse   •   Jun 10, 2013 15:25 CEST

Desigual ser dagens lys i 1984 i Barcelona. Med sine 20 år får Tomás Meyer ideen til en ultra-farverig, kreativ og antikonformistisk mode til en overkommelig pris. I dag udgøres Desiguals designerteam af 25 designere, som hver sæson udtænker en kollektion på mere end 1.000 originale artikler, som fabrikeres fra motiver, farver og forskellige stoffer. Modeller, der er trofaste over for det spanske mærkes oprindelige filosofi, styret af positivisme, vedvarende perfektion, innovation og differentiering.

Hvis vi skulle beskrive Buffalo med to ord, ville det være renæssance og alsidighed! Mærket er kendt for sin berømte kollektion af kondisko, og tiltrækker nu et urbant klientel med mere feminine modeller. Fra de klassiske højhælede sko, til den antikke gladiatorsandal over de lette klassiske sandaler findes de indenfor alle tendenser og altid et strejf af glamour, som siger alt. Og hvis man så dertil lægger holdbarhed og komfort, så har Buffalo det hele!

Modebevidste kvinder, der allerede kender Ravel, vil for intet i verden gå glip af de nye kreationer. For de andre er afhængighedsprocessen i gang! For Ravel er først og fremmest et skomærke, der er helliget gangen hos de piger, der ikke har kolde øjne, og som kaster sig hovedkuls ud i verden. Hver kollektion afslører således sin del af overraskende fashion. Uanset om det er snittet eller gennem konfektionsdetaljerne, så ønsker modellerne at være unikke i deres genre, og det er det, der er tiltalende.

Arian fremstiller sko til alle kvinder lige fra preppy, flade sko over stilfulde, højhælede sko og casual, langskaftede støvler til motorcykelstøvler. De har et stort udvalg af moderigtige modeller til en rimelig pris for alle shopaholics. Du får gennemtænkt design, leg med kontraster og materialer, fine og originale modedetaljer. Mærket forfiner hver eneste kreation, så modebevidste kvinder af alle typer bliver forført og overvældet. Målet? At tillade modebevidste kvinder at glæde sig selv uden at blive ruineret!

Efter lanceringen i 1988 er designerteamet hos Ras aldrig ophørt med at udtænke nye former eller nye stilarter. Formålet med dette ultrakreative mærke? At skabe tendenser og overøse den cool city-kvinde fra det 21. århundrede på jagt efter en anderledes, kosmopolitisk mode, der er til at betale. De er altid på jagt efter innovation og finder inspiration i kulturer over hele verden, afprøver nye materialer, udtænker nye koncepter... Hos Ras demonstrerer sko og tilbehør altid deres særegenhed.

Om Spartoo.dk : N°1 i online-skosalg i Europa

Spartoo.dk er en del af Spartoo.com-gruppen, der blev grundlagt i 2006 og som hurtigt slog igennem som førende webshop med online-salg af sko. I dag tilbyder Spartoo over 700 mærker indenfor damesko, herresko og børnesko (bl.a. New Balance, Geox, Converse, Timberland og Birkenstock). Over 30.000 modeller er tilgængelige (ballerinaer, støvler, sneakers,pumps,støvletter, sandaler…). Spartoo.com dækker hele Europa og er med på top 10-listen af mode-internetbutikker og firmaer med størst vækst i Europa.

• Omsætning 2012 : 150 millioner euros
  • Omsætning 2011 : 100 millioner euros
  • Omsætning 2010 : 50 millioner euros
  • Omsætning 2009 : 30 millioner euros