AlfaPeople

AlfaPeople kåret til Gazelle virksomhed for fjerde gang i træk

Pressemeddelelse  •  2012-09-12 14:54 CEST

Flere år med økonomisk krise, medførte i begyndelsen et centralt ønske om omkostningsminimering hos mange virksomheders ledelse – og IT direktører stiftede bekendtskab med LEAN kulturen. 4 år senere er det styring af kunderelationer, der driver virksomhedernes IT investeringer.

Kend dine kunder og tjen flere penge
Konsulentvirksomheden AlfaPeople A/S nyder godt af virksomhedernes øgede fokus på styring af kunderelationer. AlfaPeople hjælper danske og internationale virksomheder med at holde styr på deres kunderelationer, transaktioner og samarbejdsværktøjer, med software fra Microsoft. AlfaPeople rådgiver og implementerer Microsoft Dynamics CRM, xRM, AX og SharePoint i 13 lande og beskæftiger i dag 280 medarbejdere.

Et af de helt centrale budskaber fra AlfaPeople er at, hvis du vil vokse med din forretning, skal du have styr på dine data og dine kunderelationer. Virksomheder i vækst når ofte til et punkt, hvor de mister kontrollen med forretningens udvikling. Der er mange muligheder for at styre væksten, men målepunkter der er integreret i virksomhedens IT og understøtter strategien, er af afgørende betydning, for at kunne foretage korrigerende handlinger. Siden AlfaPeoples første Gazelle kåring i 2009, har virksomheden jævnligt taget sin egen medicin for at sikre den fortsatte vækst, ved at styrke interne processer, krav til data og styring af relationer.

Væksten kommer ikke af sig selv
En kombination af nogle af branchens dygtigste konsulenter, høj kvalitet i leverancer og en fokuseret strategi har medført en solid vækst - og den flotte kåring som Gazelle virksomhed for fjerde gang. Siden 2009, hvor AlfaPeople blev nummer 2 i Danmark, er virksomheden blevet styrket med stærke profiler i ledende roller, for at sikre den fortsatte vækst.

Næste år øger AlfaPeople aktivitetsniveauet i markedspositionering med investeringer i markedsføring og ansættelse af nye konsulenter, til at varetage den øgede tilgang af kunder. Det skulle meget gerne blive til en Gazelle kåring for 5. gang i træk.

New market challenges require new solutions. AlfaPeople provide the stronger business case based on targeted solutions and more value. We provide Microsoft Business Solutions across Transactions, Relationship and Collaboration, targeted for the product focused company. Our solutions across sourcing, distribution, sales and service are based on your visions and opportunities to reach new goals. The AlfaPeople Business Case and Customer Lifecycle Model will bring you successful implementation and maximum value from your Microsoft Business Application. Our alfa-people are visionary experienced professionals that challenge you and your business to gain more value from your investments in IT business solutions.

You haven't completed the steps for your Hosted Newsroom