Lekmer.dk

Alt udstyr til luciaoptoget fra 29 kr! | Tilfældigt tilbud! -27% på Babybjörn Miracle! | Op til 62% på dukker, dukkehuse, dukkevogne | -50% på LEGOs sengerand, pusleunderlag, tæpper.

Pressemeddelelse   •   Nov 16, 2011 08:34 CET

Her er ugens fineste tilbud på Lekmer.dk!

Ugens tilbud!
Ugens tilbud er 50l opbevaringskasser fra Disney Princess. Du betaler 99 kr (229kr) og får 56% i rabat. Spar 130 kr!

Byt alle dine julegaver tom. 17. januar 2012
Nu kan du i ro og fred, handle alle dine julegaver til børnene. Lekmer giver dig ret til at bytte efter jul, hvis det ikke rigtig blev, som forventet. Du kan bytte alle julegaverne helt ind til 17. januar 2012. Det er da rart!

Køb julegaverne nu – betal til februar 2012 til 0% i rente! Igennem vores samarbejde med Klarna, kan du nu handle med faktura, og ikke betale før februar 2012. Til 0% i rente!

Om Lekmer - legetøjsbutikken på nettet
Lekmer.dk er en førende legetøjsbutik på internettet med en ambition om at blive den førende aktør på det Nordiske marked for legetøj, børne- og babyartikler, spil og underholdning, børnemode og børnetøj på internettet. Lekmer.dk efterstræber god kundeservice, hurtige leveringer, trygge & populære produkter til gode priser. Lekmer blev grundlagt i januar 2006 og ejes i dag af CDON Group.

Om CDON Group - Nordens førende e-handelshus
Firmaet driver et flertal e-handelsselskaber, blandt andre CDON.com og Bookplus.fi, modebutikkerne Nelly.com og helse/træningsbutikkerne Gymgrossisten.com og Bodystore.com.

Vores e-handelspladser

CDON.COM