Amvina AB

Amvina i nyt samarbejde med belgiske Nattou

Pressemeddelelse   •   Aug 21, 2015 09:28 CEST

Her hos Amvina er vi stolte over endeligt at kunne fortælle om vores nye samarbejde med Nattou, den belgiske producent af krammedyr og babyprodukter. Nattous produkter har velgennemarbejdede detaljer med tydelige kontraster, farvevalg og mønstre, som er udviklet ud fra undersøgelser om det lille barns behov. Alle materialer er omhyggeligt udvalgt, så de kan blive til bløde, sikre og robuste krammedyr og babyprodukter.

"Det, der gør Nattou unik, er deres gennemarbejdede produktdesign og materialevalg", siger Ruby Planberg, Product Manager hos Amvina.

Amvina lancerer tre kollektioner, som er specielt udvalgt til at passe til forældres og børns ønsker på det skandinaviske marked. Hver kollektion har sine helt egne figurer.

Samarbejdet med Nattou er et led i Amvinas stærke vækst. "Vi mener, at Nattou vil give den kvalitetsbevidste forælder en større valgmulighed på det skandinaviske marked", siger Mats Planberg, VD hos Amvina.

Nattou har designet krammedyr og babyprodukter siden 1988. Nattous produkter vil kunne findes som en nyhed i Amvinas sortiment fra efteråret 2015.

For yderligere information eller billeder kontakt Jessica Engelbrecht, Marketing Manager Amvina AB. Tlf.: +46 (0)8‐732 88 50 eller jessica.engelbrecht@amvina.se.

Amvina er et svensk import- og grossistselskab, der distribuerer baby-, børne-, ventetøjs- og
forældreprodukter til detailhandelen i Norden.

Vores filosofi er at gøre sikre og designede produkter tilgængelige for det nordiske marked. Blandt vores varemærker kan nævnes BLISS Sthlm, Diono, Nattou, Skip Hop og Walltastic .