Emanuels Design Shop

Artecnica

Pressemeddelelse   •   Jul 24, 2012 22:30 CEST

Artecnica er et nyt spændende interiør design mærke fra USA. Deres dagligdags bolig ting er æstetiske og funktionelle med et kunstnerisk udtryk. Deraf navnet Artecnica. Emanuels forhandler hele det store udvalg, hvilket endnu en gang manifesterer virksomheden som førende inden for genren Eco Design.

Artecnica pendant lamper er tegnet af NYC trioen RichBrilliantWilling, og er et spændende og nyskabende lampedesign til fornuftige priser

Artecnica Wonderland kandelabre er fantastiske kandelabre og lysestager inspireret af Alice i Eventyrland fortællingen. Alle kandelabre og lysestager er hvide, skæve og unikke

Artecnica Cork Cases er simple, funktionelle og smarte cases til iPads, iTouch, iPhone eller lignende

Artecnica stretchbag er et spændende design og ny tilgang til det gammelt koncept. Muleposen. Skåret af et stykke billboard (reklameplakat til facader) fylder muleposen ingenting. Artecnica stretchbag i tillæg farvestrålende og meget slidstærk.

Emanuels er en online design shop, der sælger designervarer til boligen og tøj til modebeviste mænd og kvinder. Æstetik og etik er i fokus