Tura Scandinavia AB

AVINITY – SKARPE BILLEDER OG KRAFTFULD LYD

Pressemeddelelse   •   Okt 18, 2012 15:00 CEST

Film og musikelskere som tager knivskarpe billeder og krystalklar lyd alvorligt vil nu kunne find præcis det de søger. Nu lanceres Avinity - et nyt premium brand indenfor kabler til billede og lyd på det nordiske marked. Indledningsvis lanceres kabler af typen HDMI, ODT, RCA, Subwoofer  og Antenne og de er gradueret fra høj kvalitet til absolut high end. Efter måneder med omfattende materialetester og designstudier Avinity nu sikre  på at alle behov vil blive tilgodeset. Kablerne både lyder og ser godt ud. Faktum er at Avinity er så sikre på deres produkter at de udlover hele tredive års garanti. Avinity distribueres på det nordiske marked af Tura Scandinavia AB.

Er du interesseret i at teste.
Vi har fire presse kit med high-end HDMI kabel. Send en forespørgsel om test til peter.eriksson@turascandinavia.com

For mere information – kontakt Brand Manager Reza Taghvai
Mobil: +46 733-51 52 83 ▪ E-post: reza.taghvai@turascandinavia.com

Tura Scandinavia AB er en ledende nordisk distributør af tilbehør indenfor lyd & billede, data, foto & video, gaming, hjem & fritid, mobil og gps. Vores filosofi er et bredt sortiment, stærke varemærker og hurtig leverance. Virksomheden blev grundlagt i Göteborg i 1976 og driver i dag virksomhed i Sverige, Danmark, Finland og Norge. Hovedkontoret ligger i Kungsbacka og logistikcentret i Nässjö, Sverige. I alt arbejder 135 personer i Tura Scandinavia AB som omsætter for lige under en milliard svenske kroner. Vores vision er at være den bedste og mest inspirerende partner for vores kunder.