Awork ApS webbureau

Awork webbureau er flyttet

Pressemeddelelse   •   Dec 07, 2012 16:00 CET

Førhen tilbragte vi vores dagligdag på et kontor i Blågårdsgade som er ca. tre kilometer væk fra vores nye kontor – vi har været glade for vores gamle kontor og vi har også fået skabt os nogle gode minder der. Vores nye beliggenhed og kontor er centralt placeret på Frederiksberg, hvor der bl.a. er parkeringsmuligheder. Det er også en beliggenhed, der med Frederiksberg Metro indenfor 5 min. gang, er kendt for sin altid store dynamik og liv.

Udviklingen i Awork webbureau

Vi har desuden udvidet med en ekstra mand, for at opretholde den bedste kundeservice samt levere produkter med det bedste afkast til dig. Vi måler og vejer konstant vores produkter således, at de opgaver vi udfører for din virksomhed opvejer sit formål – nemlig at skabe flere kunder til din virksomhed.

Awork webbureau flytter, webbureau, Awork.dk, webbureau københavn

Awork webbureau med base i Købehavn

Awork er et af de hurtigst voksende webbureauer i København, takket være vores produktsortiment og vores viden indenfor digitale løsninger. Vores nye kontor ligger desuden et stenkast fra Frederiksberg Centret samt i et område med utallige restauranter og caféer. Ved siden af er et billede af indgangen til vores nye kontor som ligger på 4. sal. Vi er meget begejstrede for den dynamik der er udenfor vores vinduer samt for alle de virksomheder, restauranter og caféer som er i let gåafstand fra vores nye kontor.

Find vej til vores kontor her.

Hos Awork laver vi Websites og Webshops og alt hvad der hører til.

Vi leverer også produkter som SEO, Social Media opsætning, Google Services opsætning, design af logoer og bannere m.m.