Amvina AB

BabyBlooms – babytøj skjult i blomster og kager

Pressemeddelelse   •   Nov 16, 2011 11:34 CET

Nu lancerer Amvina de engelske BabyBlooms i Danmark!

Når man første gang ser BabyBlooms-buketter, ligner de almindelige blomsterbuketter, og de flotte cupcakes ser så lækre ud, at man straks for lyst til at spise dem. Men hvis du ser godt efter, får du øje på meget mere! Både blomster og cupcakes er håndrullet babytøj, som f.eks. strømper, hagesmække, pyjamasser, vanter og huer! Fås i forskellige farver og størrelser.

Buketter
Babytøjbuketter fra BabyBlooms er et smukt, praktisk og sjovt alternativ til at sende rigtige blomster til den nybagte mor. Kan det gøres bedre end ved at sende lykønskninger i form af en gave, som både er smuk at se på og samtidig nyttig? Fås i tre forskellige størrelser og i farverne blå, rosa og creme. Afhængig af størrelse fås bl.a. hue, strømper, hagesmæk, vanter, sparkedragt og sutteklud. Alt tøj er fremstillet af 100% bomuld. Fås også som økologiske buketter. Ca. pris fra 399DKK.

Rosenknopper
BabyBlooms-rosenknopper er små søde babystrømper, som er rullet sammen og pakket ind i smukke blade. Strømperne er fremstillet af økologisk bomuld. Ca. pris: 59DKK/stk.

Cupcakes
Disse cupcakes er små skjulte pyjamasser, strømper og hagesmække i 100% bomuld. Fås også i økologisk bomuld. Fås i flere forskellige "smagsvarianter" og kan købes enkeltvis eller i pakker med flere forskellige cupcakes. Overrask dine venner med kager til kaffen som gave! Ca. pris fra: 69DKK

Yderligere oplysninger og billeder fås hos Amvina AB på telefon
+46 8 732 88 50 eller info@amvina.dk
Flere oplysninger og billeder i høj opløsning: www.amvina.dk/babyblooms

BabyBlooms sælges og distribueres til forhandlere i Danmark, Sverige og Norge af Amvina AB. Amvina er en svensk import- og grossistvirksomhed, som distribuerer baby- og børneprodukter samt produkter til gravide og forældre til detailhandlen i Norden. Vores varemærker i Danmark er BabyBlooms, Content & Calm, Dusky Moon, Fertile Mind, FunToSee, Lodger, Skip Hop, Sunshine Kids og Walltastic.