Solamagic

Bæredygtighed og miljø i fokus

Pressemeddelelse   •   Okt 24, 2012 11:48 CEST

“Solamagic har altid haft bæredygtighed og miljø som en central del af virksomhedens mission, og det afspejles naturligvis i vore produkter”, siger adm. direktør Peter van A. Bjerke.

Fokus på IR-teknologiske varmeløsninger

Zeetec Technology sætter nu fokus på den nye IR-teknologi i form af varmeløsninger til udendørs arealer og ikke mindst HORESTA området. Virksomheden opkøbte rettighederne til Solamagics produkter, og indgik samtidigt et strategisk samarbejde med Solamagic GmbH (Tyskland) i sommeren 2011.

Nyt energibesparende varmealternativ

Solamagics produkter udgør et højeffektivt og billigt alternativ til traditionelle gasvarmere. Anskaffelsesprisen tjener sig typisk hjem i løbet af et par uger, og produkterne forurener ikke. Solamagic produkterne kan desuden klikkes sammen i et utal af variationer, hvilket giver en helt fantastisk fleksibilitet, og med smart-drive kan de endda styres med en smartphone.

Om Solamagic

Zeetec Technology Aps opkøbte rettighederne til Solamagics produkter, og indgik samtidigt et strategisk samarbejde med Solamagic GmbH (Tyskland) i sommeren 2011.

Zeetec Technology med hovedkontor i Hørsholm, har med administrerende direktør Peter van A. Bjerke ved roret, været igennem en fantastisk udvikling siden starten i 2001. Selskabsgruppen har i den tid vokset fra en lille lokal virksomhed til en mellemstor handels- og ingeniørforretning med aktiviteter i 10 forskellige lande primært i Europa.