Tura Scandinavia AB

Bazinga - trådløst fra Gear By Carl Douglas

Pressemeddelelse   •   Jul 23, 2013 16:00 CEST

Gear By Carl Douglas lancerer nu modellen Bazinga, en trådløs hovedtelefon/headset, der
kombinerer stil med teknik. Med Bluetooth 4.0, CSR 8645 med aptX ® CODEC teknologi og avanceret støjreduktion, der isolerer og reducerer uønsket støj, bliver resultatet et par hovedtelefoner der leverer. Bazinga har indbygget mikrofon til håndfrie samtaler. Bøjlen kan udvides til individuel pasform og foldbar for nem transport og opbevaring. På bøjlen er også en multi-funktions knap for at besvare, afvise og afslutte opkald og genopkald til sidste nummer. Knapperne bruges også til at styre musikfunktioner on/off, næste/forrige spor, lydstyrke +/- og mute. Hovedtelefonen parkobles f.eks til din Bluetooth-aktiverede smartphone eller tablet. Tilslutning via NFC understøttes. Rækkevidden er 20 meter, og det genopladelige integrerede lithium batteri oplades med det medfølgende mikro-USB til USB-kabel. Opladningstid: 3timer, som giver en tale/spilletid på omkring 10 timer. Bazinga kommer i fem farver. Gear By Carl Douglas - Make Sound Look Good.

Gear By Carl Douglas skaber produkter, der kan kombineres med en moderne livsstil og
distribueres af Tura Scandinavia AB.

Art.nr: 564007 – GEAR Bazinga Trådløst Headset Mic BT 4.0 APTX NFC - Sort
Art.nr: 564008 – GEAR Bazinga Trådløst Headset Mic BT 4.0 APTX NFC – Hvid
Art.nr: 564009 – GEAR Bazinga Trådløst Headset Mic BT 4.0 APTX NFC – Rosa
Art.nr: 564010 – GEAR Bazinga Trådløst Headset Mic BT 4.0 APTX NFC – Orange
Art.nr: 564011 – GEAR Bazinga Trådløst Headset Mic BT 4.0 APTX NFC – Blå

Facebook: Tura Scandinavia
Facebook: Gear By Carl Douglas

For mere information - kontakt Tura Scandinavia telefon: 48 18 78 81
E-post: dk@turascandinavia.com eller
Brand Manager  Lucas Seglert,  Mobiltelefon: 0733-51 52 99 ▪ E-post: lucas.seglert@turascandinavia.com

Tura Scandinavia AB er en ledende nordisk distributør af tilbehør indenfor lyd & billede, data, foto & video, gaming, hjem & fritid, mobil og gps. Vores filosofi er et bredt sortiment, stærke varemærker
og hurtig leverance. Virksomheden blev grundlagt i Göteborg i 1976 og driver i dag virksomhed i Sverige, Danmark, Finland og Norge. Hovedkontoret ligger i Kungsbacka og logistikcentret i Nässjö, Sverige. Vores vision er at være den bedste og mest inspirerende partner for vores kunder.

Gear By Carl Douglas er Tura Scandinavia eget mærke. Gear By Carl Douglas skaber produkter, der kan kombineres med en moderne livsstil.