Better Place

BETTER PLACE OG NISSAN UDVIDER ELBILSAMARBEJDE - SKARP PRIS PÅ NISSAN LEAF ER STARTSKUDDET

Pressemeddelelse   •   Apr 03, 2013 09:26 CEST

Nissan og Better Place er klar med landets hidtil mest attraktive tilbud til virksomheder på Nissan LEAF, som nu bliver køreklar i Danmarks største netværk af ladestandere og Quick Charge-standere. Med det nye samarbejde, kan danske virksomheder nu lease Nissan LEAF for kun 3.345 kroner om måneden (ekskl. moms). Med i prisen er service, ladestander og strøm til 15.000 km kørsel om året, så alle væsentlige driftsomkostninger er dækket.

”Vi tilbyder LEAF til en pris, der er konkurrencedygtig med vores dieselmodeller i samme klasse. Det er et vigtigt signal i markedet på et tidspunkt, hvor virksomhederne naturligt nok fokuserer meget på økonomi, men samtidig ønsker at gå den grønne vej. Hertil kommer, at dette tilbud giver adgang til Better Place’s fintmaskede net af ladestandere,” siger Teis Wulff, Leasing Manager i Nissan Danmark.

Med tilbuddet slipper Nissan nemlig LEAF-modellen løs i Better Place’s danske netværk med næsten 700 offentlige ladesteder. For også at tilbyde hurtigladning til elbiler med fast batteri, har Better Place opsat Quick Charge-standere på batteriskiftestationer langs motorvejene mellem København og Aalborg. Det gør det lettere at køre mellem landets fire største byer, fordi elbilisten undgår at køre en omvej væk fra motorvejen for at finde et sted at hurtiglade bilen.

I Better Place er Salgsdirektør Anders A. Andersson også glad for aftalen:

”Som elbiloperatør oplader vi alle moderne elbiler, og et stærkt tilbud på Nissan LEAF har længe stået højt på ønskelisten. Det kan være svært for virksomheder at skifte til ny teknologi, og vi ved, at både pris og risiko spiller en afgørende rolle for den endelige beslutning. Derfor er jeg godt tilfreds med, at vi sammen med Nissan har løst netop disse to udfordringer for LEAF-modellen.”

ERHVERVSLEASING PÅ NISSAN LEAF

• Pris: 3.345 kroner pr. måned ekskl. moms
  • 25.000 kroner i udbetaling
  • Gratis oprettelse inkl. Better Place-ladestander (værdi 7.996,-)