Sixt rent a car

Bilferie og forretningsrejse i luksusklassen

Pressemeddelelse   •   Maj 07, 2014 15:14 CEST

SIXT FØJER MASERATI OG TESLA TIL SIN UDLEJNINGSFLÅDE I EUROPA

Sixt rent a car’s tyske afdeling satsede sidste år med succes på superbilen Aston Martin. Nu følger Sixt Schweiz trop med Maserati, mens Sixt Finland føjer el-bilen Tesla til den eksklusive del af flåden. Dermed er endnu to eksklusive bilmærker nu en del af Sixt’s voksende premium flåde i Europa.

Syvcifrede priser og afgifter afliver for de fleste drømmen om en Maserati eller en Tesla i garagen. Nu kan du hos Sixt i Schweiz og i Finland, hvad enten du er på ferie eller på forretningsrejse, udleve drømmen om VIP-biler i millionklassen.

Sixt er et af de store internationale biludlejningsselskaber, der har flest biler i luksusklassen, og de sidste skud på stammen er ingen undtagelse. Der er tale om modellerne Maserati Quattroporte S Q4 (købspris i Danmark: fra 2.350.000 kr), Maserati GranCabrio Sport S (købspris i Danmark fra: 3.022.000 kr samt Tesla S.

Du kan leje en Maserati fra stationer i Zurich, Geneve og Lugano til en frapris på 3821,- kroner per dag. Finland har allerede oplevet stor efterspørgsel på luksus-elbilen Tesla S, og pt er der kun omkring 10 Tesla-biler registreret i landet. Lejeprisen for en Tesla S fra 1456,- kroner per dag. Bilerne udlejes således på dagsbasis fra udvalgte Sixt-kontorer til priser, der gør en bilferie eller en forretningsrejse i luksusklassen mulig – også for helt almindelige dødelige.

Find mere information om Sixt Biludlejning på www.sixt.dk

For yderlige informationer: Marketingchef Tine Rønnest Knapp mobil no. 2337 1419 eller tk@sixt.dk

FAKTA:

Sixt rent a car er et af verdens største biludlejningsselskaber og har i år 10 års jubilæum i Danmark.

Sixt Danmark A/S – Kystvejen 42 – 2770 Kastrup – www.sixt.dk