Auto Escape Biludlejning

Biludlejningsformidleren Auto Escape i nyt samarbejde med SAS og Cimber Sterling

Pressemeddelelse   •   Nov 02, 2010 15:39 CET

Auto Escape har satset på helt ny teknologi til online salg. Dette har ført med sig, at SAS har valgt Auto Escape som integreret biludlejningspartner i bookingprocessen ved bestilling af flybilletter.
Cimber Sterling har valgt at samarbejde eksklusivt med Auto Escape om biludlejning i udlandet og ligeledes valgt at benytte Auto Escapes system i bookingprocessen og på hjemmesiden.

-Jeg er naturligvis både glad og stolt over at så store og velrenommerede virksomheder som SAS og Cimber Sterling har valgt Auto Escape som samarbejdsparter på biludlejningssiden. Det fortæller os, at vores forretningsmodel virker. Vores idé er at  tilbyde kunderne mulighed for at leje bil herhjemme  til levering over alt i verden. Og det på en enkel måde, og til nogle af de laveste priser i markedet, siger Thomas Rygaard, Auto Escapes danske salgs-  og marketingchef.

Auto Escape Nordic er en nystartet biludlejningsformidler her i Norden, men moderselskabet er et fransk børsnoteret selskab,  som i dag er en af verdens største formidlere af udlejningsbiler på 9000 destinationer i 125 lande i hele verden.

Auto Escape’s mål er at skabe tryghed i udlejningen. Bestiller man en udlejningsbil  gennem firmaet, tilbyder Auto Escape  totalpriser - altså inklusive alle nødvendige forsikringer, fri kilometer og lufthavnsafgifter.

For mere information kontakt:

Thomas Rygaard, salgs- og marketingchef Danmark, Auto Escape Nordic. Mobil +45 40282526 eller thomas.rygaard@autoescape.dk

Men kig også på  www.autoescape.dk