Bank-Invest.eu

Binære Optioner på Dansk

Pressemeddelelse   •   Jul 01, 2013 11:27 CEST

Endeligt er det muligt at handle binære optioner på danske aktier og indeks. Kan du forudsige udviklingen på eksempelvis Novo Nordisk aktien indenfor en given tidsperiode, kan du nu tjene op til 70 % på din investering via en ny dansk platform for handel med binære optioner – eller binary options som det også omtales fra engelsk.

Platformen EasyInvest.eu er med skandinaver i ryggen, derfor har man som en af de første platforme for handel med binære optioner, nu åbnet op for muligheden at lave handler i C20 indekset. EasyInvest tilbyder handel på en række store danske aktier, Novo, Mærsk, Carlsberg, Danske Bank med flere.

Binære Optioner kræver kendskab

At handle binære optioner kræver stor viden om de aktiver, man ønsker at handle med. Da binære optioner betegnes som alt eller intet optioner, hvor man enten forrenter sin investering eller taber alt – er det yderst vigtigt at ramme rigtigt, der er ikke tid til at vente på bedre tider. Handlerne afsluttes ved kontraktens udløb, og her gøres handlen op, er du ”in the money” eller ”out of the money”.  Det er enkelt og det kan gå stærkt – EasyInvest tilbyder eksempelvis handler på aktier på tidsperioder helt ned til 60 sekunder.

Nærhed er ofte lig større kendskab, derfor har danskere der ynder at handle binære optioner nu muligheden for, at prøve deres viden af på nogle af de store danske aktier. Online trading med binære optioner kræver indsigt for at opnå succes, og mange almindelige private iagttagere af aktier, kan have nemmere ved at spotte trends på de nære markeder frem for i USA og Japan.

EasyInvest har licens til at udføre handler med binære optioner, denne regulering er foretaget af Cyprus Securities and Exchange Commission (CySEC). Læs en anmeldelse af EasyInvest.eu på guiden for binære optioner – dk.bank-invest.eu. Her finder du en guide handel med binære optioner samt anmeldelser af en række platforme, der udbyder handlen.

Bank-Invest.Eu er for både professionelle og privatpersoner. En guide til online trading og binære optioner for dem som vil investere online. Læs mere og følg med i en ny og spændende verden af muligheder indenfor online trading.