Bank-Invest.eu

Binary Options bliver til Binære Optioner

Pressemeddelelse   •   Jun 22, 2013 18:57 CEST

Nu er det ikke længere kun for de asiatiske- og engelsktalende at handle binære optioner. Her er et online investeringsredskab, som netop nu gør sit indtog i Skandinavien. Der kommer flere online platforme til, der er mere nordiske – nu bliver det muligt at handle binære optioner på eksempelvis danske aktier og indeks.

Binære optioner er online trading på fuld fart. Forudsig hvordan en råvare, en aktie, et indeks eller valutaer vil agere indenfor bare 60 sekunder. Du kan også vælge længere tidshorisonter, men du behøver ikke vente til konjunkturer eller finanskrisen vender. Her er et marked i nedgang, et marked man kan tjene penge i.

Quick Guide til binære optioner

Du skal ganske enkelt forudsige markedet – det er aldrig enkelt, men med binære optioner har du fået en mulighed for at Daytrade uden at være Daytrader!

Der er to valg, som du skal træffe;

·  Call Option – du tror, at markedet er på vej op

·  Put Option – du tror, at markedet er på vej ned

Valgene er essensen i online handel med binære optioner. Tidshorisonten er det næste, da denne afgør hvornår din binær option udløber. Og det er den som afgør, om dine forudsigelser er til din fordel. Træffer du de rigtige valg er der tilbagebetalinger på din investering på helt op til 85 %.

Binary option trading

Som overskriften indbyder, kommer denne investeringsform fra engelsk – Binary options. Binære optioner, som det kaldes på dansk, er en investeringsform, der først lige er startet i Danmark. Søger du en guide til binære optioner, har vi på siden dk.bank-invest.eu startet en guide, der beskriver alt om denne moderne og hurtige form for online trading.

Bank-invest.eu er en europæisk guide til handel med binære optioner. Her finder du de bedste online platforme, som udbyder handel med binære optioner. Du får guides, tips, nyheder og råd til hvordan man kommer rigtigt i gang.

Du kan tjene penge meget hurtigt med denne helt nye investeringsform, men som altid er det modsatte også tilfældet. Derfor gælder det om, at sætte sig grundigt ind i spillereglerne omkring handel med binære optioner, inden du starter dit helt nye eventyr med online investering på aktier, indeks, råvarer eller valuta.

Følg med i nyhederne om binære optioner, der kommer ugentligt på bank-invest.eu. Guiden er din hjælp til at få succes med dine online investeringer – men husk, du træffer selv dine valg. Du er din egen herre på et indeks som Dow Jones, du kan altså lege med hos de helt store drenge – selv om du er ”Lille Per”

God Handel – Bank-Invest.Eu

Bank-Invest.Eu er for både professionelle og privatpersoner. En guide til online trading og binære optioner for dem som vil investere online. Læs mere og følg med i en ny og spændende verden af muligheder indenfor online trading.