Bustedwoman.com

Bitte Kia Rand Online

Pressemeddelelse   •   Jun 13, 2013 21:35 CEST

Bitte Kai Rand sælges online på sitet bustedwoman.com. Her følges de mange årlige kollektioner tæt, og tøjet kommer online på sitet hurtigst muligt.

Bitte Kai Rand er designer og grundlægger af firmaet med samme navn. Bitte Kai Rand blev grundlagt i København for mere end 30 år siden. Brandet Bitte Kai Rand, der har udviklet sig gevaldigt i dets godt 30 årige levetid. Det startede som et lille firma med fokus på strikdesign og godt håndværk. I dag er Bitte Kai Rand en stor modevirksomhed med mere end 40 ansatte og de seks årlige kollektionen er i dag alsidige og konstant fornyende. Det startede som beskrevet med at være det gode håndværk, der var kendetegnet for Bitte Kai Rand kvaliteten, og dette gør sig stadig gældende for det fine tøj fra Bitte Kai Rand.

Der er dog intet småt og ydmygt over firmaet Bitte Kai Rand længere, i dag er det et af de ledende og stærkeste modehuse i Danmark, og med meget stor international succes. Bitte Kai Rand har således showrooms i både London og Paris. Kollektionerne sælges i dag fra mere end 450 forhandlere i det meste af Europa.

Bitte Kai Rands tøj repræsentere altid god kvalitet og smukt håndværk, og det er noget der gør indtryk på de efterhånden tusindvis af kvinder, der sværger til Bitte Kai Rands design. Designet henvender sig til kvalitets- og modebevidste kvinder, der ikke ønsker at gå på kompromis med hverken kvalitet eller design. Kollektionerne fra Bitte Kai Rand ventes altid med spænding, og gang på gang henrykkes køberne over de lækre kvaliteter og smukke designs.

Flere kvinder fortæller, at har man én gang iført sig en underskøn kjole eller et par super lækre bukser fra Bitte Kai Rand, vil det gang på gang være dette formidable mærke man vender tilbage til, når garderoben skal fornyes. Der er her tale om tøj, der ikke kun har et smukt og moderigtigt design, men også en helt formidabel pasform.

Tøjet fra Bitte Kai Rand er unikt tøj, med et rent og tidløst design, hvor funktionalitet og kvalitet er i højsædet. Kvinder køber Bitte Kai Rand kjoler til særlige lejligheder, men også til hverdagsbrug, da designet er så alsidigt og kan kombineres på utallige måde, så man selv bestemmer hvilket signal man sender. De smukke kjoler emmer af elegance, de skønnede strikkede cardigans og bluser er fantastiske til en kølig sommeraften, mens de stilfulde skjorter og jakker fuldender outfittet til arbejdet. Bitte Kai Rand forstår at sammensætte farver og mønstre, så tøjet bliver noget helt særligt, og det er derfor tøjet fra Bitte Kai Rand er blevet så populært.

Bustedwoman.com har et stort udvalg af tøj fra det danske modehus Bitte Kai Rand. Endvidere byder sitet også på mange andre danske såvel udenlandske top Brands. Besøg Bustedwoman.com når du skal købe modetøj online.