Amvina AB

BLISS Sthlm ændrer navn til Vinter & Bloom

Pressemeddelelse   •   Aug 27, 2015 08:51 CEST

Den 26. august 2015 lancerede Amvina sit nye varemærke Vinter & Bloom, som er en videreudvikling af det tidligere BLISS Sthlm.

I forbindelse med navneændringen præsenteredes en helt ny kollektion, "Mini Dots", som omfatter køreposer, regnslag og hynder i dæmpede, skandinaviske farver.

"Til Vinter & Blooms babyprodukter har vi hentet inspiration fra de skandinaviske årstider, som vi har kombineret med det gode materialevalg, der passer til børneværelset, hjemmet eller til udflugt og leg i det fri", siger Ruby Planberg, Product Manager hos Amvina.

I sortimentet er der også sengelinned og babytæpper. Senere på efteråret lanceres også en helt ny serie med udvalgte indretningsdetaljer i træ.

"BLISS Sthlm introduceredes i 2012 og blev hurtigt et velkendt varemærke inden for babytekstiler i Skandinavien, men for at kunne forsætte vores vækst ude i verden ville vi finde et navn, der bedre beskriver idéen bag vores produkter", siger Mats Planberg, VD hos Amvina.

For yderligere information eller billeder kontakt Jessica Engelbrecht, Marketing Manager Amvina AB. Tlf.: +46 (0)8‐732 88 50 eller jessica.engelbrecht@amvina.se.

Vinter & Bloom er inspireret af de skandinaviske årstider – det friske forår, den varme sommer,det farvestrålende efterår og den frostfyldte vinter. Hvad enten du skal indrette børneværelset, dit hjem eller skal på legefyldte udflugter, så har vi indfanget årstiderne i vores design. Med vores tæpper, Oeko‐Tex tekstiler og vores udvalg af indretningsprodukter i naturtræ vil vi dele vores passion for smukt skandinavisk design med dig og dine nærmeste.

Amvina er et svensk import- og grossistselskab, der distribuerer baby-, børne-, ventetøjs- og
forældreprodukter til detailhandelen i Norden.

Vores filosofi er at gøre sikre og designede produkter tilgængelige for det nordiske marked. Blandt vores varemærker kan nævnes Diono, Nattou, Skip Hop, Vinter & Bloom og Walltastic.