lowcostholidays.dk

Bo på luksushotel til budgetpris med Lowcostholidays

Pressemeddelelse   •   Aug 01, 2013 11:23 CEST

Lowcostholidays lancerer nu Secret Hotels, et rabatkoncept, der tilbyder værelser på 4- og 5 stjernede hoteller til stærkt nedsatte priser. Det bliver nu muligt at opgradere ferierejsen uden nødvendigvis at skulle overskride feriebudgettet.

Hvert år tager ca. 2 mio. ferierejsende til udlandet med Lowcostholidays. Med Secret Hotels kan det nu betale sig, at bestille lidt ekstra luksus. Det nye rabatkoncept reducerer priserne med op til 50 procent på en række 4- og 5 stjernede hoteller på populære destinationer som fx Mallorca, Lanzarote, Malta og Algarve.

- De fleste rejser på et begrænset budget og fravælger derfor de mere luksuriøse hoteller på ferien. Med vores nye rabatkoncept Secret Hotels kan man nu få en uge på et 4- eller 5 stjernet hotel på stranden til samme pris som et 2- eller 3 stjernet hotel, udtaler Stefan Kärrström, Managing Director for Lowcostholidays i Norden.

Konceptet går ud på at 4- og 5 stjernede hoteller udbyder sine usolgte værelser via Lowcostholidays. Rejsende får først oplyst, hvilket hotel de skal bo på, når betalingen er modtaget og bookingbekræftelsen afsendt, da luksushotellerne ønsker diskretion omkring, at værelserne udbydes til så lave priser.

- Secret Hotels skal ikke forveksles med ”uspecificerede hoteller”. De rejsende får adgang til alle oplysninger om hotellet, så snart bookingen og betalingen er bekræftet. Inden da kan man også læse en beskrivelse af hotellet, destinationen og fyldestgørende klassificering, siger Stefan Kärrström, Managing Director hos Lowcostholidays i Norden.

Rabatkonceptet består af individuelt forhandlede rabatter på en række forskellige hoteller. Hotellerne vil være mærkede med ”Secret Hotels” på hjemmesiden.

For yderligere information kontakt venligst:
Stefan Kärrström, Managing Director Lowcostholidays Nordics
Telefon: +46 73-350 62 11
E-mail: stefan.karrstrom@lowcostholidays.se

Om Lowcostholidays
Lowcostholidays ejes af koncernen Lowcosttravelgroup og er en internetbaseret rejsearrangør med et af Europas største hotelnetværk. Ved at benytte den seneste teknologi skaber Lowcostholidays’ system millioner af konkurrencedygtige ferietilbud ved at kombinere de mest prisvenlige flyselskaber med over 150.000 hoteller. Kunderne skræddersyr selv deres rejse og behøver ikke at lade sig begrænse af de færdige pakkerejser som ellers udbydes af konkurrenterne. Se mere på: www.lowcostholidays.dk