BZT Fashion

Boozt.com introducerer nu Gant, Clarks, Lloyd, Vagabond og Billi Bi.

Pressemeddelelse   •   Feb 08, 2013 10:05 CET

"Vi ønsker at tilbyde en bred vifte af mærker uden at miste overblikket over kundernes reelle behov og ønsker. Målet er at finde det perfekte mix af mærker til Boozt.com-shopperen", siger Boozt's marketingdirektør Peter G. Jørgensen.
Onlineshoppen Boozt.com vokser eksplosivt med udvidelsen af porteføljen, der nu også omfatter de klassiske skomærker Gant, Clarks, Lloyd, Vagabond og Billi Bi. Disse nye brands spiller alle en afgørende rolle for den skandinaviske livsstil og er derfor det perfekte match for Boozt.com, der ifølge Peter G. Jørgensen skal være den førende skandinaviske online-shop.
Gant og Clarks giver Boozt.com et solidt fundament inden for ”casual shoes”, da begge designer sko til både fritids- og businessbrug. Lloyd supplerer den voksende afdeling for business-sko og gør derved Boozt.com til den onlineshop man handler i, når vil være buusinesssmart på jobbet. Mens Billi Bi, et af Danmarks største skomærker, og Vagabond med deres trendy sko henvender sig de modebevidste.
Boozt.com's voksende mærkevare-portefølje viser, at vi fortsat er i stand til at tiltrække de skandinaviske kunder og profilere os, som deres absolutte favorit blandt online fashion shops.

BZT Fashion

BZT Fashion AB er et nordisk e-handelsselskab der driver e-handel indenfor mode i Nordeuropa. Selskabet driver således både webshops på vegne af stærke mærkevarer som bla ECCO sko og DAY Birger & Mikkelsen og sin egen shop Boozt.com. Selskabet, der er placeret i Malmø, er et typisk Øresundsselskab, der beskæftiger godt 100 medarbejdere fra hele Øresundsregionen fra 18 forskellige nationaliteter.

til kvinder

til mænd