BZT Fashion

Boozt.com photo shoot – Behind-the-Scenes!

Pressemeddelelse   •   Jul 12, 2012 14:50 CEST

Malmø, Sverige - Boozt.com - Eksklusive Behind-the-Scenes fotos fra AW12 Photo Shoot.

Fotooptagelserne fandt sted i København i slutningen af juni. Alle fotos er taget af den danske topfotograf Krzysztof Herholdt. Pernille Teisbæk stod for styling. Pernille Teisbæk har tidligere arbejdet som moderedaktør for modemagasinet Eurowoman og kender også selv til modelarbejdet fra tiden som model hos Elite Model Management i Danmark.

Boozt.com modellen er denne gang den tyske topmodel Karolin Wolther, der har været på forsiden af Vogue, Elle og Harpers Bazaar. Endvidere har hun gået mange shows for bl.a. Alexander Wang og Marc Jacobs i NYC, Valentine og Yves Saint Laurent i Paris og Badgley Mischka i London.

De færdige billeder bliver senere vist på Boozt.com, som led i markedsføringen af de nye AW12 kollektioner.

Ønskes mere information, kontakt venligst:

Peter G. Jørgensen, Chief Marketing Officer, CMO
pgj@boozt.com

BZT Fashion

BZT Fashion AB er et nordisk e-handelsselskab der driver e-handel indenfor mode i Nordeuropa. Selskabet driver således både webshops på vegne af stærke mærkevarer som bla ECCO sko og DAY Birger & Mikkelsen og sin egen shop Boozt.com. Selskabet, der er placeret i Malmø, er et typisk Øresundsselskab, der beskæftiger godt 100 medarbejdere fra hele Øresundsregionen fra 18 forskellige nationaliteter.

til kvinder

til mænd