Bravo Tours A/S

Bravo Tours er gået i udbrud

Pressemeddelelse   •   Maj 02, 2012 12:45 CEST

Giro d’Italia har inspireret rejsearrangøren til ny salgskampagne.

Prolog, flade etaper, bjergetaper, holdkørsel, lange udbrud, kongeetape, spurter.

Bravo Tours har taget cykelsportens begreber til sig, fordi rejsearrangørens hjemby, Herning, er vært for starten på Giro d’Italia.

- Herning er i førertrøjen på mange måder. Byen har leveret flere Danmarksmestre, olympiske og VM-deltagere end nogen anden dansk by, Danmarks eneste Tour de France-vinder er Ørnen fra Herning, og nu starter Giro’en i Herning, siger administrerende direktør Peder Hornshøj, Bravo Tours.

Bravo Tours har i nogle år været på podiet som Danmarks tredjestørste rejsearrangør.

I en ny kampagne sælges rejser for flade tusindkronesedler på kampagnens flade etape, familieferier på en holdkørselsetape, på kongeetapen gives rabatter helt uden for kategori og så videre.

- At være i eliten som rejsearrangør kræver de samme egenskaber som hos et professionelt cykelhold. Det er holdarbejde hele vejen igennem, og vi deler os ikke i stjerner og vandbærere, for alle skal kunne trække et stort læs. Udadtil ser det måske anderledes ud, men på destinationerne er rejselederne stjernerne, når de giver gæsterne gode oplevelser, mens alle vi andre er anonyme, siger Peder Hornshøj.

Et moderne cykelhold skal kunne beherske alle genrer, ligesom et cykelhold skal kunne klare både forårsklassikere, etapeløb og mesterskaber.

- Man skal kunne det hele for at komme på podiet eller køre i førertrøjen, siger Peder Hornshøj.

Bravo Tours er blandt Danmarks tre største rejsebureauer med rejser til spændende og populære rejsemål over hele verden – altid med dansktalende rejseledere.

Bravo Tours tilbyder  Solferie, Safari, Rundrejser, Golfrejser, Kombinationsrejser og Grupperejser, der giver minder for livet.

Bravo Tours har hovedkontor i Herning og et salgskontor i København.

Bravo Tours er medlem af charterrejsearrangørernes brancheorganisation (RiD) og Rejsegarantifonden og følger altid Rejseankenævnets retningslinjer og afgørelser.