Eurosport Danmark

Bundesligaen er tilbage efter landskampspause

Pressemeddelelse   •   Sep 11, 2014 15:48 CEST

Bundesligaen har holdt pause i den forgangne weekend pga. landskampspause. I weekenden er der igen program, og Eurosport 2 sender fem kampe LIVE.

Tredje runde i Bundesligen indledes med opgøret mellem Bayer Leverkusen og Werder Bremen, der sendes LIVE på Eurosport 2 fredag den 12. september kl. 20:30. Leverkusen har imponeret hidtil og er således det eneste hold, der har maksimum point efter de første to kampe. Gæsterne fra Bremen har fået en mere jævn start med to uafgjorte resultater mod henholdsvis Hertha Berlin og Hoffenheim.

Lørdag starter programmet med Bayern München - VFB Stuttgart kl. 15.30. I det opgør må det forventes, at de forsvarende mestre vil rette op på det uafgjorte resultat, som de fik i anden runde mod Schalke 04. Netop Schalke viser vi kl. 18:30, når de skal til det notorisk svære udebanested i Gladbach.

Om søndagen viser vi først opgøret Frankfurt - Augsburg. Dernæst gælder det Leon Andreasens Hannover 96, der tager imod sidste sæsons store skuffelse fra Hamburger SV. Hannover er kommet godt fra start med 4 point i de første to kampe, mens HSV igen har skuffet med et nederlag til Paderborn på hele 0-3, samt et uafgjort resultat mod Køln.

Følg Bundesligaen LIVE på Eurosports kanaler.

Nicklas Bendtner og Wolfsburg skal lørdag til Hoffenheim, hvor Bendtner efter debut i Bundesligaens seneste runde og 90 minutter i landskampen mod Armenien måske kan håbe på spilletid. Se den kamp på Eurosport Player.

ABOUT EUROSPORT GROUP

This year Eurosport celebrates 25 years of leadership in live sports broadcasting and digital innovation.

The Eurosport Group is Europe's leading sports entertainment group.

In 2014, Discovery Communications, the world’s #1 pay-TV programmer, took controlling ownership of Eurosport, expanding its portfolio to reach 2.7 billion cumulative subscribers across more than 220 countries and territories.

Eurosport, the n°1 pan-European TV channel, broadcasts in 20 languages and reaches 136 million homes across 54 countries. Eurosport HD is the high definition simulcast of Eurosport. Eurosport 2 broadcasts to 73 million households in 18 languages across 51 countries. Eurosport 2 HD was launched in August 2009. Eurosport Asia-Pacific reaches 16 countries in the region and launched an HD channel in September 2011. Eurosportnews is the sports news channel transmitted worldwide. Eurosport.com, Europe's n°1 online sports destination, has up to 23 million unique users per month (comScore) across an international network of sports websites in 11 languages, including Yahoo! co-branded sites in Germany, Spain, Italy and the UK. The Eurosport.com free mobile applications are available in 10 languages. Eurosport Player, Eurosport's online TV service, provides LIVE and on-demand sports to fans' PCs in 53 countries and the Player application is available for mobile, tablet and connected TV in up to 34 countries. Eurosport Events is the group's expert division in the management and promotion of international sporting events.