Cabana

Cabana udnævnt til Sitecore Guld Partner

Pressemeddelelse   •   Aug 11, 2015 11:09 CEST

Det nye Partner Program understøtter og styrker Sitecore’s partnerdrevne forretningsmodel, der er grundlaget for Sitecore’s fortsatte vækst. Programmet har til formål at styrke Sitecore partnernes kompetencer, og dermed sikre at kunderne har et bredt og kompetent netværk af samarbejspartnere, der bidrager til at maksimere udbyttet af deres Sitecore løsning.

"Vi har i mange år haft en tæt og udbytterigt samarbejde med Sitecore, og guld partnerskabet er et anerkendende skulderklap, som vi kun kan være stolte af. Sitecore gør det muligt for os at levere fleksible og skalerbare løsninger til vores kunder, så de kan forbedre deres kunders oplevelse og dermed skabe vækst", udtaler Joachim Schiødtz, Partner og Seniorrådgiver i Cabana.

Hos Cabana skaber vi morgendagens digitale løsninger og vores største force er vores evne til at forene marked, forbruger og foretning, alt sammen med kunde og kvalitet i fokus. Sitecore er en uundværlig partner i vores mission på at udvikle teknologibaserede løsninger med udgangspunkt i brugercentreret oplevelsesdesign.

“I takt med at markedet stiller nye krav, og i særdeleshed at Sitecore platformen har udviklet sig fra CMS til en Customer Experience og e-commerce platform, er vores samarbejde med partnere blevet mere modent og endnu vigtigere. Det stiller nye krav til vores partnere og det vil vi gerne være med til at hjælpe dem med,” siger Thomas G. Andersen, Administrerende Direktør i Sitecore Nordic.

“Tillykke til Cabana med udnævnelsen til Guld Partner. Udnævnelsen til Guld Partner viser Cabanas evne til at levere løsninger baseret på Sitecore’s vision for Customer Experience Management. De har kompetencerne til at skabe unikke, digitale marketing løsninger, og er i samarbejde med Sitecore med til at skabe værdi for kunderne i et digitalt landskab, der konstant ændrer sig.”

Sitecore Experience Platform kombinerer web content management, marketing automation, email marketing, social media, e-commerce, optimering, og analytics i en samlet platform. Med Sitecore Experience Platform er det nemt at anvende og opsamle viden om kunderne via de digitale kanaler såvel som i forbindelse med andre berøringspunkter kunderne har med virksomheden.

På baggrund af den viden kan kundeoplevelsen automatisk personaliseres i realtid.

Cabana er et digitalt bureau beliggende på Christianshavn, som siden 2002 har leveret webløsninger til store offentlige organisationer og private virksomheder.

Følg med: