Cad Quality A/S

Cad-Q ansætter Mads Storgaard som Customer Development Manager

Pressemeddelelse   •   Jan 22, 2016 09:27 CET

Ørestaden den 22. januar 2016

Det er en fornøjelse, at kunne meddele at Cad-Q har ansat Mads Storgaard som Customer Development Manager den 1. februar 2016. Mads Storgaard kommer fra en stilling hos Autodesk som Territory Sales Manager i Nordeuropa.

- Mads Storgaard er et perfekt match til de kompetencer og løsninger, inden for Lean Engineering og Product Life Cycle Management (PLM), som vores strategiske og visionære kunder efterspørger i markedet i dag. Mads’ mangeårige erfaring fra branchen og hans dybe kompetencer inden for ledelse, samt viden om PLM, skal være med til fortsat at udbrede de strategiske metoder og værktøjer til strømlining af produktionen, som Cad-Q i dag har succes med hos et stort antal nordiske kunder, siger CEO Jens Kollserud, Cad-Q.

- Jeg glæder mig til at arbejde i en stærk organisation bestående af kompetente, professionelle mennesker, og være med til at sikre den fortsatte udvikling, med innovative ideer, der vil støtte op om firmaets visioner. Den unikke kombination med kundefokus som Autodesk forhandler samt evnen til at udvikle supporterende effektive egne løsninger, giver en unik placering i markedet for Cad-Q, siger Mads Storgaard.

Cad-Q og kunderne

Med 270 ansatte, er Cad-Q gennem de seneste 4 år med fusionering af en række både danske og nordiske Autodesk forhandlere samt Symetri i UK, vokset til den største forhandler og udvikler af softwareløsninger til industrien og byggebranchen. Cad-Q er betroet samarbejdspartner med stærkt fokus på kundetilpassede egne løsninger, og særligt på Lean strategien SOVELIA, som sammen med Autodesk produkterne er organisationens flagskib. I Danmark er der ligeledes fokus på BlueCielo Meridian og Naviate, som i samspil løfter mange design- og industrivirksomheders effektivitetsniveau til nye konkurrencedygtige højder.

Cad Quality A/S, i daglig tale Cad-Q, er den førende leverandør af model- og tegningsrelateret IT i Norden.

Som certificeret partner og forhandler hos en række førende IT udbydere, arbejder vi med implementering af software, uddannelse, support og IT-understøttelse af CAD-relaterede systemer til byggeri, ejendomsforvaltning og industrisektoren.
Vores løsninger er baseret på CAD-systemer og internt udviklede supplerende systemer til digital tegning-relaterede oplysninger.

Vores områder er bygning / infrastruktur, ejendomsadministration og industri.

Takket være vores erfaring og bredde, kan vi altid præsentere helhedsløsninger baseret på dine udfordringer

Cad-Q er certificeret Autodesk Gold Partner. Se vore øvrige certificeringer her