Carl Ras A/S

Carl Ras åbner DEWALT reparationsværksted!

Pressemeddelelse   •   Feb 08, 2011 06:35 CET

”Som en af de største forhandlere af DEWALT el-værktøj i landet, ser vi en unik mulighed for at give vores kunder en serviceoplevelse hele vejen. Vi vil fra vores engroscentre rundt om i landet modtage defekte maskiner. Dem sender vi videre til vores centrale serviceværksted i Herlev, der reparerer maskinerne og returnerer dem til kunderne – og hvis det ikke kan lade sig gøre, eller omkostningerne er for store, så er vi selvfølgelig købmænd og tilbyder kunden et godt tilbud på en ny maskine,” siger Jesper Nør Jensen, divisionschef hos Carl Ras.

Carl Ras reparatørerne er speciel uddannet i DEWALT-produkter, og kvaliteten og ikke mindst hastigheden på reparationerne er derfor i top. Ofte går der mindre end 2 døgn, før maskinerne returneres, såfremt reservedele er tilgængelige. ”Vi ved jo, at håndværkeren er dybt afhængig af sit værktøj, så derfor har det været en målsætning for os at få optimeret hele processen og kvaliteten af vores værksted, så vi 9 ud af 10 gange kan returnere maskinen inden for 48 timer. Og husk også, at el-værktøj, der ikke er akku-værktøj og som anvendes på jobbet, i flg. arbejdsmiljøloven skal sikkerhedstestes hver 6. måned. Den sikkerhedstest udfører vi også hos Carl Ras” slutter Jesper Nør Jensen.

Carl Ras håndterer også garantireparationer!

Alle reklamationer og garantireparationer håndteres hurtigt og seriøst af reparatiosnværkstedet. Alt reparationsarbejde udføres udelukkende med originale DEWALT-dele – af personale, der er uddannet hos DEWALT i det særlige reparationsværktøj og DEWALTs produkter.

Læs mere om reparation af dit el-værktøj på www.carl-ras.dk eller ring på tlf. 4485 5511.