Unibet Danmark

"CATO" videre til dag 3

Pressemeddelelse   •   Jul 09, 2009 20:38 CEST

UNIBET I VEGAS: Dag 2B blev skæbnen for alle pånær en af Unibets spillere ved verdens største pokerturnering, World Series of Poker. Claus "Cato" Nielsen fra Team Unibet/Pokernyhederne er eneste tilbageværende spiller. Claus går videre til dag 3 med 61.000 chips, til trods for han ellers var oppe i 105.000 midtvejs i sidste level.

Dagens første offer blev Christoffer "NoName" Hansen, der, efter at have været short stack hele vejen, måtte se sin K8s slået af KJ. På floppet kommer K 7 4. Christoffer spiller ud og hans modstander kalder med KJ. Ingen kort hjælper Christoffer, der ender med at tabe hånden på en svagere kicker.

Kort før dagens første pause måtte en meget bitter Dejan Cukic forlade turneringen. Dejan er all-in med AA preflop, men ender med at tabe til trips i 5'ere, efter at Dejans modstander trækker sin 5'er på riveren.

Senere lider Robert Hansen samme skæbne. Robert er all-in med QQ, men ender med at tabe en pot på 80K til trips.

Dan Rachlin kæmpede bravt, men short stack hele dagen igennem måtte han til sidst overgive sig.

Dette gjorde at Claus "Cato" Nielsen var sidste danske Unibet-mand tilbage. Claus spillede solidt dagen igennem, hvor han svinger imellem 40K-70K, indtil han i sidste level får fat i esserne. Claus vinder all-in preflop imod AK - og fordobler til 105K.

Claus taber dog senere to pots, og slutter dagen i 61.000.

Unibet følger Claus' færd på dag 3, som starter fredag aften.

Spil online poker hos Unibet

Om Unibet

Unibet blev grundlagt i 1997, og er noteret på NASDAQ OMX Nordic Exchange i Stockholm. I dag er Unibet en af de største privatejede spillevirksomheder i Europa, og www.unibet.com findes på 20 sprog. Unibet har flere end 3.1 millioner kunder i mere end 100 lande. Unibet er medlem af EGBA, European Gaming & Betting Association og certificeret af G4, Global Gaming Guidance Group.