Codan Forsikring

Codan vælger Advice som bureaupartner

Pressemeddelelse   •   Dec 11, 2013 13:43 CET

Codan har siden september gennemført et udbud for at vælge det fremtidige bureau-setup, der skal medvirke til at realisere forsikringsselskabets ambitiøse marketingplaner.

Codan har nu valgt Advice som leadbureau på det kreative og digitale område:

”Vi har valgt Advice på grund af deres strategiske og kreative kompetencer. Advice stiller med et stærkt team, der kan medvirke til at levere de banebrydende marketingaktiviteter, vi planlægger for de kommende år”
, siger Phil Wilson-Brown, Codans direktør for strategi, marketing og kunder i Skandinavien.

Advice ser ligeledes frem til at samarbejdet:

”Codan er et brand, som de fleste danskere kender og har en holdning til. Det gør marketingarbejdet ekstra spændende og udfordrende. Vi ser frem til en meget tæt relation og samarbejde med Codans dygtige team, som ikke blot er ansvarlige for salg, marketing og branding, men også driver forretningsudviklingsprocessen”, siger Ralf Lodberg, direktør og partner hos Advice.

Codan forventer at vælge det fremtidige dialogbureau i starten af det nye år.

Pressekontakt:
Codan Forsikring A/S
Mads Houe, presseansvarlig
Email: mdq@codan.dk

Codan Forsikring er Danmarks tredjestørste forsikringsselskab og har knap 340.000 danske husstande og godt 50.000 små og store virksomheder som kunder. Codan Forsikring er en del af Codan-koncernen, der bl.a. ejer det svenske forsikringsselskab Trygg-Hansa. Codan-koncernen er i dag 100 % ejet af den britiske forsikringskoncern RSA. Dermed er Codan en del af et af verdens største forsikringsselskaber med ca. 20 millioner kunder og 23.000 medarbejdere. Læs mere om Codans arbejde på http://www.codan.dk