Consafe Logistics

Consafe Logistics September Newsletter

Pressemeddelelse   •   Sep 24, 2014 09:26 CEST

Case: Astro WMS tackler udfordringer for grossist inden for forbrugerelektronik'Elektroimportøren AS lagerfører tusindvis af elektriske produkter samt installationsmaterialer og omsætter for 200 millioner norske kroner per år. Det er en lille virksomhed med et stort ansvar. Og en lys fremtid. Brug af Astro WMS ”out of the box” hjalp virksomheden til at tredoble kapaciteten og øge præcisionen markant uden at belaste budget og behov for ekstra mandskab.
Tjekliste: Forandringsledelse i transformationen til en bedre forretning
 Mens et nyt supply chain it-system kan revolutionere produktivitet og lønsomhed, kan en velgennemført forandringsproces sørge for, at I kommer i mål hurtigt og sikkert. Her er et par nøgleindsigter i, hvordan I reducerer forstyrrelser i den følsomme transformationsfase.
Detail: Kampen om levering til dørtrin og den bedste service
 ”Intelligente it-løsninger spiller en vital rolle for succesfuld eksekvering af en omni-channel strategi. Infrastrukturen skal selvfølgelig være på plads, og værtøjer som track & trace i realtid, proof of delivery, ruteoptimering, sms/epost advisering etc. er en stor hjælp for at løfte kundeoplevelsen, ligesom mobile it-løsninger på lageret og hos chaufførerne løfter effektivitet og serviceniveau” fortæller Richard Wilding, professor of Supply Chain Strategy at the Cranfield School of Management.
Lancering af WMS-as-a-Service
Du kan nu anvende vores pålidelige og skalerbare løsninger uden at bekymre dig om den tekniske og funktionelle drift og uden at investere i servere samt softwarelicenser. Consafe Logistics WMS-løsninger og mobile it-løsninger er nu tilgængelige som Software as a Service (SaaS). Kontakt os for at høre mere om mulighederne.
 MES: Potentialet i produktionsstyring er gigantisk
”Løsningerne er der i store træk. Det er ikke teknikken, der halter. Det, der bremser udviklingen, er derimod en generel umoden tilgang til produktionsstyring, hvor topledelsen ikke ankerkender opgavens kompleksitet og derfor ikke allokerer den nødvendige organisatoriske, procesmæssige og finansielle opmærksomhed”, fortæller Mike James, medstifter af ATS og tidligere formand for MESA EMEA. Opdater din viden: Hent vores RoI-redegørelser
Hvordan sikrer man god tilbagebetaling på en investering i it til supply chain eksekvering? Kan undladelse af at investere og handle i dag skabe ekstra omkostninger for din organisation i morgen? Opdater din viden om RoI i sammenhæng med it-investeringer i WMS, MES eller mobile applikationer.  P.S. Dit SCE mindmap
Kunder stiller løbende større og større krav: De forventer individuelt tilpassede varer eller ydelser, der er tilgængelige hvor som helst og når som helst. Magasinet Supply Chain Movement har i samarbejde med Consafe Logistics skabt et Supply Chain Execution Mindmap, som præsenterer ruten inklusive vejskilte, der advarer om de potentielle faldgruber undervejs. Hent pdf-filen på vores hjemmeside.

Consafe Logistics Group
Consafe Logistics er en af ​​Europas førende leverandører af supply chain it-løsninger og skaber konkurrencemæssige fordele for supply chain intensive virksomheder verden over. Vi designer, udvikler og implementerer løsninger til produktion, lager, transport, levering og butik.

Vores ekspertise i supply chain execution it er unik, og vores stærke portefølje af software, hardware og services tilfører vores kunder konkurrencefordele på deres felt. Consafe Logistics har 350 ansatte og hjælper kunder i mere end 30 lande over hele verden fra vores kontorer i Sverige, Norge, Danmark, Holland, Polen og Storbritannien.

www.consafelogistics.dk