Consafe Logistics

Consafe Logistics – stærkere end nogensinde

Pressemeddelelse   •   Nov 15, 2016 15:02 CET

Fra turbulens - til kvalitet og rettidig levering

Consafe Logistics A/S har været gennem nogle turbulente år. En stigende succes gjorde det svært at følge med til alles tilfredshed. Men nu varsler vi nye tider. 2016 er året, hvor vi endelig kan vise resultaterne af vores anstrengelser og en stærk økonomisk turnaround. Det har blandt andet betydet ny ledelse i såvel den danske som den svenske del af virksomheden, samt et øget fokus på kvalitet og leveringssikkerhed i samtlige leverancer til alle vores kunder.

850 installationer i 30 lande – og stigende

I dag tilbyder Consafe Logistics stærke WMS løsninger, baseret på 35 års udvikling. De 35 år har givet os en enorm viden og erfaring om logistik og supply chain management. Det er kanaliseret succesfuldt over i Consafe Logistics ”best-of-breed” WMS produkter. Vi glæder os til fortsat at levere både standard og unikke løsninger til vores 850 kunder i 30 lande og ser frem til at byde nye kunder velkommen på vores WMS platform.

Partnerskab med kunderne

Hos Consafe Logistics har vi en af verdens stærkeste WMS platforme og nogle af branchens dygtigste konsulenter. Tilsammen gør det os i stand til at levere stærke WMS løsninger, til gavn for vores kunder og deres logistikforretning. Vi er 350, der arbejder for et partnerskab med vores kunder og samarbejdspartnere, der gør det muligt for vores WMS produkter kontinuerligt at udvikle sig i takt med kunderne og deres behov. Det er vores vision.

Vi ser et stort behov hos vores kunder og i markedet for WMS-løsninger af høj standard, og vi ser det som vores vigtigste opgave at levere og servicere vores kunder. Vi vil gerne være kendt for at være en troværdig samarbejdspartner, og vi ved, at det kræver hårdt arbejde. Men vi er klar! I Consafe Logistics har vi i 2014/2015 lavet en økonomisk turnaround, der igen har skabt et solidt fundament for vækst af Consafe Logistics. Særligt i den danske del af virksomheden har den økonomiske turnaround været specielt stærk, og 2016 giver det bedste resultat nogensinde.
Karin Bergqvist
Administrerende Direktør Consafe Logistics A/S
Ulf Palmblad
CEO Consafe Logistics AB

Consafe Logistics – professionel WMS leverandør

Consafe Logistics er en af Europas førende leverandører af WMS løsninger til virksomheder over hele verden. Vi designer, udvikler og implementerer løsninger til alt indenfor produktion, lager og logistik. Løsninger, der maksimerer profit for vores kunder i mere end 30 lande gennem vores egne afdelinger i Sverige, Norge, Danmark, Holland, Polen og Storbritannien.

www.consafelogistics.dk