SPARTOO.DK

Cowboystøvler og tasker med frynser: gå på eventyr i western-looket!

Pressemeddelelse   •   Aug 28, 2013 15:35 CEST

Efter de havde skabt et mærke, der var baseret på mod og personlighed (Air Step), lancerede Ollip-gruppen i 2007 mærket Mjus for at tilbyde et komplet udvalg af stilrene og komfortable sko. "Made in Italy"-mærket på modellerne refererer ikke kun til produktionslandet, men først og fremmest til den flere århundreder gamle tradition, der er knyttet til denne mærkning. Foreningen af kvalitetsproduktion, raffinerede ligner og komfortabel pasform tiltrækker flere og flere tilhængere af Mjus.

Det italienske mærke Méliné blev grundlagt i 2006 af Valentino Fenni, med vægt på den ekspertise og know-how, der har gjort italiensk håndværk så berømt, med designs helt i tidens tendenser. Resultatet er charmerende mode i perfekt kvalitet. Linjerne er rene og i et underspillet design. Indtil videre har Meline forstået at skabe modesko med chikke og overraskende detaljer, der giver stærk personlighed til ethvert look. Det er mode på italiensk manér!

Mærket blev skabt i Californien i 1997, og designerne fra Rocket Dog er altid på jagt efter de seneste tendenser. De gennemtrawler hele verden for at finde inspirationskilden til deres næste kreationer. Der er noget for alle modeentusiaster! Rocket Dog er indbegrebet af kreativitet, dristighed og passion. Deres produkter er alt lige fra afslappet til hypermoderne stil og forsætter med at forføre hele verdenen!

Efter oprettelsen i 1972 nær Gardasøen i Italien, har AirStep holdt fast ved på bedst mulig måde at kombinere tradition og innovation. Ædle materialer og moderne teknologier er på programmet, når modellerne skal fabrikeres, så der opnås upåklagelig produktionskvalitet og finish. Den vegetabilske garvning af læderet gør i øvrigt, at mærket udtrykker et stærkt engagement til fordel for miljøet. Dybt forankret i myten om den italienske sko, tilbyder AirStep hver sæson dristige og avantgardistiske modeller, både til modebevidste city-kvinder og modedesignere, der søger efter smarte sko.

Det trendy tyske mærke Marco Tozzi blev grundlagt i 1979. Designerne leger med alle dine sanser og drømme via et bredt udvalg af sko, barfods-modeller og sandaler i en kollektion, der er rig på farver og former. Modellerne er pyntet med blomster eller blade, er fremstillet i perforeret læder og enten kilehæl eller stilletter. Marco Tozzi går også op i valget af kvalitetsmaterialer og har opmærksomhed på finishen, så produkterne kan leve op til vores forventninger.

Om Spartoo.dk : N°1 i online-skosalg i Europa

Spartoo.dk er en del af Spartoo.com-gruppen, der blev grundlagt i 2006 og som hurtigt slog igennem som førende webshop med online-salg af sko. I dag tilbyder Spartoo over 700 mærker indenfor damesko, herresko og børnesko (bl.a. New Balance, Geox, Converse, Timberland og Birkenstock). Over 30.000 modeller er tilgængelige (ballerinaer, støvler, sneakers, pumps, støvletter, sandaler…). Spartoo.com dækker hele Europa og er med på top 10-listen af mode-internetbutikker og firmaer med størst vækst i Europa.

• Omsætning 2012 : 150 millioner euros
  • Omsætning 2011 : 100 millioner euros
  • Omsætning 2010 : 50 millioner euros
  • Omsætning 2009 : 30 millioner euros