Creuna

Creuna ansætter Janich Thorsager

Pressemeddelelse   •   Jun 03, 2015 12:25 CEST

Creuna har ansat Janich Thorsager som ny Senior Art Director i Aarhus. Han har med sine 10 år i både reklame-, design- og it-branchen oparbejdet stor ekspertise inden for sin primære kompetencer - design og konceptudvikling - men har også betydelig erfaring med både user experience og interaktionsdesign. Janich kommer senest fra en stilling som Senior Designer i software og designvirksomheden Redia A/S og har også arbejdet som selvstændig.

Creuna er Nordens største digitale bureau med kontorer i Danmark, Norge, Sverige og Finland. Med vores full service koncept og førende markedsposition med mere ned 330 ansatte i Norden, dækker vi alt fra tanke til handling inden for digital kommunikation. Vi løser udfordringer indenfor salg, marketing og branding. Og vi effektiviserer og automatiserer forretningsprocesser, der gør det lettere at samarbejde, producere og levere med et optimalt ressourceforbrug. Kort sagt: Vi kombinerer strategi, kreativitet og teknologi - digitalt.

www.creuna.dk