Creuna

Creuna opruster på Insight & Analytics

Pressemeddelelse   •   Jan 27, 2014 10:07 CET

Det digitale bureau Creuna har ansat Christoffer Bettencourt som ny chef for Insight & Analytics. Et strategisk forretningsområde, som ligger i hjertet af bureuaets rådgivning, metoder og løsninger.

Mange virksomheder har med tiden indset, at de må gå mere analytisk til værks, hvis de vil have succes med deres digitale satsninger. Det samme har digitale bureauer med ambitioner om at ville flytte forretning og skabe resultater for deres kunder. Og denne tendens skal Insight & Analytics teamet hos det digitale bureau Creuna udnytte til både kundernes og egen fordel. Som ny chef for området har Creuna ansat Christoffer Bettencourt. Christoffer har en baggrund fra mediebureauer som Carat og Mindshare, og senest som associate partner hos Lifted.

”Jeg ville gerne tættere på de teknologiske muligheder inden for samspillet mellem online og offline. Hele platformsarbejdet fascinerer mig, da der ligger mange muligheder for optimering af relevante KPI'er fra starten af et projekt. Det får jeg mulighed for hos Creuna, der arbejder målrettet med at integrere Insight & Analytics i alt fra strategiformulering over løsningernes tilblivelse og til den løbende måling og optimering,” siger Christoffer Bettencourt.

Creuna har gennem mange år opdyrket kompetencer på Insight & Analytics. Der er ikke alene et stigende behov for at måle og dokumentere effekten af digitale initiativer. Det kræver også langt mere indsigt at anbefale de rigtige løsninger i en tid, hvor det mere end nogensinde handler om at sandsynliggøre værdi, før budgetterne allokeres.

For yderligere information kontakt:

Anders Uttrup
Group CMO, Creuna A/S
anders.uttrup@creuna.dk
Mobil: +45 22 68 58 23

Creuna er Nordens største digitale bureau med kontorer i Danmark, Norge, Sverige og Finland. Med vores full service koncept og førende markedsposition med mere ned 330 ansatte i Norden, dækker vi alt fra tanke til handling inden for digital kommunikation. Vi løser udfordringer indenfor salg, marketing og branding. Og vi effektiviserer og automatiserer forretningsprocesser, der gør det lettere at samarbejde, producere og levere med et optimalt ressourceforbrug. Kort sagt: Vi kombinerer strategi, kreativitet og teknologi - digitalt.

www.creuna.dk