Finnair

Danskere vilde med Finnairs ture til Asien: +33% i 2010

Pressemeddelelse   •   Feb 09, 2011 09:55 CET

Finnair vokser fra Danmark til alle 9 destinationer i Asien. Det viser ny statistik for 2010, og det glæder chefen for Finnair i Danmark, Tomi Maaniemi:
– Vi har forstærket vores position på det asiatiske marked. Stigningerne har overgået vores forventninger. Den mest markante stigning er væksten til Shanghai, som er gået frem med 47 procent. Bangkok er steget med hele 52 procent, og vi har haft en fremgang på 34 procent til Delhi.
Tomi Maaniemi forklarer fremgangen med at Finnair tilbyder den meste direkte og hurtigste tur mellem Danmark og Asien med de bedste tidstabeller:– Samtidig glæder vi os over at vores kunder i stigende omfang vælger at rejse på Business Class, som er steget med 18 procent. Economy Class er steget med 44 procent, og samlet er vores 9 Asien-destinationer øget med 33 procent.
Tomi Maaniemi ser frem til endnu et positivt år i 2011:– Den 30. maj starter vi op med daglige flyvninger til Singapore fra Helsinki, og fra den 15. juni er der 12 fly om ugen til Hongkong, deraf fem dobbelte afgange dagligt!

Finnair og Jetstar til New Zealand og Australien
Finnair har indledt et samarbejde med det australske flyselskab Jetstar, som giver betydeligt flere forbindelser til Australien og New Zealand via Osaka, Tokyo, Bangkok og fra den 30. maj også via Singapore. Selskabet ejes af Finnairs partner i oneworld - Qantas. Jeg vil vide mere om Jetstar>>

Finnair er et af verdens mest innovative selskaber
Finnair er et af verdens mest innovative selskaber  Fly-webstedet airlinetrends.com har rangeret Finnair som et af året 2011's mest innovative flyselskaber. Webstedet har fremhævet 11 flyselskaber, som hele branchen skal holde øje med i år. Det er for at lære mere om dem og blive inspireret af dem. Jeg vil vide mere om dette>>

Premiere for den nye Finnair Shop Tax-free i Helsinki
Den nye Finnair Shop Tax-free i to etager åbner den 10. februar 2011. Det er på samme sted som tidligere - lige over for udgang 28. Finnair Shop Tax-free har et bredt udvalg af blandt andet udsøgte vine, slik og legetøj, gaveartikler, parfume og kosmetikprodukter. Ved afrejse til destinationer uden for EU er alkohol- og tobaksprodukter toldfrie.

Finnair-kampagner til Asien - Hongkong fra 4.690 kr
Lige nu kan du flyve billigere til Asien med Finnair. Fra-priser inklusive skatter fra København via Helsinki: Shanghai 4.880 kr., Bangkok 4.590 kr., Beijing 4.580 kr, Delhi 3.780 kr, Hongkong 4.690 kr., Seoul 5.340 kr, Singapore 5.690 kr. Tilbuddet gælder ved booking via Finnairs hjemmeside. Check prisen hos dit rejsebureau!Jeg vil vide mere om alle Finnairs tilbud>>