Unibet Danmark

Den splittede Alliance

Pressemeddelelse   •   Apr 02, 2009 20:50 CEST

B1901 forlader Lolland-Falster-Alliancen! Det tror oddssætterne hos Unibet i hvert fald.

Spiller man på, at B1901 har trukket sig ud af LFA inden 1.september 2009, får man således pengene 1,55 gange tilbage, mens en forbliven giver pengene 2,3 gange igen.

Fra London begrunder Campaign Manager Michael Rasmussen oddsene således: ”B1901 er skeptiske overfor fusionsforløbet med 21 omkring en samlet sammenlægning – og ikke kun når det gælder førsteholdet, men alle hold, fra miniput til senior. B1901 har længe følt at forholdet til 21 ikke er ligeværdigt. Derfor vil man helt ud, hvis ikke der kommer gang i processen hen mod en fusion.”

Se alle odds på dansk fodbold på www.unibet.com

Om Unibet

Unibet blev grundlagt i 1997, og er noteret på NASDAQ OMX Nordic Exchange i Stockholm. I dag er Unibet en af de største privatejede spillevirksomheder i Europa, og www.unibet.com findes på 20 sprog. Unibet har flere end 3.1 millioner kunder i mere end 100 lande. Unibet er medlem af EGBA, European Gaming & Betting Association og certificeret af G4, Global Gaming Guidance Group.

Yderligere information om Unibet Group plc findes på www.unibetgroupplc.com