HARMAN Lifestyle

Dine bærbare sommerhits med JBL

Pressemeddelelse   •   Apr 25, 2013 14:59 CEST

Sommersolen er begyndt at titte frem, og snart er tiden inde til skovture, musikfestivaler, badeferier og campingture i den storslåede natur. Men hvad ville sommerens ubekymrethed være uden sprød musik til øregangene?

Så uanset om du skal med familien på charterferie, trave ødemarken tynd eller hænge ud med vennerne, har JBL et komplet udvalg af bærbare lydenheder til alle musikfans, uanset hvordan de tilbringer sommeren.

JBL CHARGE: Perfekt til musikfestivalen, stranden eller campingpladsen
Arrangér afspilningslisterne på din smartphone, tablet eller MP3-afspiller og stream musikken via Bluetooth. Med sin utrolig store lydstyrke og imponerende bas kommer JBL Charge til at dominere den bærbare musik i sommeren 2013.

Det indbyggede genopladelige batteri har overskud til at oplade din smartphone eller tablet, så det er ikke bare en højttaler men en nødstrømforsyning med overskud til mange timers underholdning. Dertil kommer, at den robuste JBL Charge er let og vækker opsigt med sin enkle cylinderform.

JBL J33i HOVEDTELEFONER: Velegnede til afslapningsferier
Også velegnede til tidspunkter, hvor du bare trænger til at slappe af i dit eget selskab – med JBL's førsteklasses prophovedtelefoner J33i. Find et skyggefuldt sted, smæk fødderne op og klar tankerne med dejlig musik! Det på én gang slanke og funktionelle kabel føles behageligt mod huden og smyger sig til kroppen uden at filtre. Med iPhone-fjernbetjening og mikrofon i moderne design med unikt fladkabel giver disse hovedtelefoner ikke bare timelang underholdning, men får også brugeren til at se godt ud i sommervarmen!

JBL MICRO WIRELESS: Den helt rigtige størrelse til håndbagagen
Med denne raffinerede sag i din hule hånd kan du nyde trådløs musik sommeren igennem. JBL Micro Wireless fås i et væld af farver inklusive en stærk grøn (afbildet) og er en slank, let Bluetooth højttaler, der leverer overvældende lyd fra dine bærbare lydenheder. Perfekt til at pakke ned i håndtasken eller rygsækken, når du trækker stikket ud, men alligevel ikke vil undvære musik til at sætte ekstra kulør på de smaragdgrønne græsskråninger eller det azurblå hav.

JBL FLIP: En elegant trådløs højttaler, der er lige velegnet til at medbringe på rejsen eller bruge i hjemmet
Det tjekkede design og de beskedne dimensioner gør JBL Flip til den perfekte ledsager udendøre – eller inden døre, hvis solen gemmer sig. Den cylinderformede trådløse højttaler fås i elegant hvid og sort men også i sprælske farver som blå, grøn og rød til dem, der ikke kan få kulør nok på tilværelsen. JBL Flip har Bluetooth-teknologi og er perfekt til smartphones og tablets. Den indbyggede mikrofon muliggør brug som telefonmedhør, og det genopladelige batteri med op til fem timers afspilningstid gør den perfekt til at nyde sommervarmen.

Pris og billeder ..
JBL Charge: 1.149 kr
JBL J33i: 599 kr
JBL Micro Wireless: 449 kr
JBL Flip: 999 kr

Get in touch…
Bite
Harman@bitepr.se

Om HARMAN
HARMAN (www.harman.com) fremstiller og markedsfører en bred vifte af audio og infotainment-produkter til bilindustrien, forbrugere og professionelle aktører - ved hjælp af 15 stærke brands, herunder AKG, Harman Kardon, Infinity, JBL, Lexicon og Mark Levinson. Virksomheden er velrenommeret hos entusiaster i alle generationer og leverer udstyr til mange førende professionelle musikere og spillesteder. Over 25 millioner biler er udstyret med Harman's audio- og infotainment-systemer. HARMAN har ca. 13.000 ansatte på verdensplan og havde en salg på 4,3 milliarder dollars for året der sluttede 31. mars 2012.Selskabets aktier handles på New York Stock Exchange under symbolet NYSE: HAR.

© 2012 HARMAN International Industries, Incorporated. All rights reserved. Harman Kardon, Infinity, JBL, Lexicon and Mark Levinson are trademarks of HARMAN International Industries, Incorporated, registered in the United States and/or other countries. AKG is a trademark of AKG Acoustics GmbH, registered in the United States and/or other countries. Features, specifications and appearance are subject to change without notice.