Dimension Software

Distributør for det nord amerikanske marked fundet

Pressemeddelelse   •   Nov 24, 2011 16:25 CET

Dimension software ApS kan i dag annoncere udpegelsen af Fisher Technology som distributør af EDIView for TaskCentre og de øvrige produkter fra Dimension Software. Det er med glæde at vi kan annoncere dette samarbejde, og at det er lykkedes os at finde en så stærk samarbejdspartner til dette vigtige marked.

Fisher Technology har allerede påbegyndt arbejdet med at introducerer vores produkter til partnere og slutkunder på det amerikanske marked, og det er med store forventninger vi ser frem til at udvikle markedet sammen med Fisher Technology.

For mere info kontakt os på +45 7022 1019

Om Dimension Software

Dimension Software ApS blev etableret i efteråret 2002 som et udviklingshus med fokus på udvikling (og drift) af webshops.

I 2004 blev vi Independent Software Vendor (ISV) for SAP indenfor deres mindste produkt, SAP Business One, hvortil vi i dag udvikler såvel standard- som specialløsninger.

I 2006 besluttede vi, at vore produkter skulle kunne fungere som stand-alone produkter, hvorfor fx vores projektstyring både kan integreres 100 % med et ERP-system eller kan køre som et selvstændigt system.

I perioden frem til 2009 har vores fokus udvidet sig, således at vi nu har fokus på øget funktionalitet i økonomiafdelinger, projektstyring, produktionsstyring samt mange andre kerneområder.

2009 blev året hvor vi lancerede vores nye koncept - View, der består af forskellige elementer til forskellige brancher. Læs mere herom under IT-løsninger.

I foråret 2010 overtog vi distributionen og supporten af HansaWorlds produkter Books by HansaWorld samt Enterprise by HansaWorld i Danmark. Læs mere herom under IT-løsninger.

Dimension Software består i dag af 5 medarbejdere i Danmark, samt et udviklingsteam på 3 medarbejdere i Indien.