Unibet Danmark

Dødt løb i X Factor

Pressemeddelelse   •   Apr 02, 2009 20:52 CEST

Fredag aften slutter X Factor – og det halve Danmark sætter sig med spænding foran skærmen for at kåre vinderen.

Med knap 24 timer til årets største TV-begivenhed, er der dødt løb mellem Mohamed og Linda hos Skandinaviens største bookmaker.

”I går havde vi Mohamed som svag favorit, men indsatserne har fordelt sig sådan, at Unibet nu giver pengene 2 gange igen på både Mohamed og Linda,” siger pressechef Per Marxen.

Der er 3,25 gange indsatsen, hvis Alien Beat Club snyder solisterne og bliver den første gruppe, som vinder konkurrencen.

”Det kan faktisk ikke blive mere spændende, så vinderen bliver den, som leverer varen, når presset er størst.”

Her finder du alle X Factor –odds

Alle odds pa Unibet

Om Unibet

Unibet blev grundlagt i 1997, og er noteret på NASDAQ OMX Nordic Exchange i Stockholm. I dag er Unibet en af de største privatejede spillevirksomheder i Europa, og www.unibet.com findes på 20 sprog. Unibet har flere end 3.1 millioner kunder i mere end 100 lande. Unibet er medlem af EGBA, European Gaming & Betting Association og certificeret af G4, Global Gaming Guidance Group.