Dansk Helios

Dr.Hauschka After-Sun Lotion

Pressemeddelelse  •  2012-05-25 08:10 CEST

Dr.Hauschka After-Sun Lotion blev taget ud af det danske marked, da EU-reglerne for solfiltre blev lavet om, og produktionen af helt naturlige solcremer blev umuliggjort. Som en konsekvens af dette ønskede vi ikke længere at sælge Dr.Hauschka After-Sun Lotion i Danmark, da det pludselig var var det eneste produkt tilbage i sol-serien.

I perioden har forbrugerne kraftigt efterspurgt den helt naturlige og intensivt plejende After-Sun Lotion, og vi har derfor valgt at føre den i Danmark igen pr. 15. maj.

Dr.Hauschka After-Sun

Selv ved brug af en creme med effektivt solfilter, bliver huden påvirket af en dag i solen og føles stram og tør. Dr.Hauschka After-Sun Lotion er en næringsrig, kølende lotion, der hjælper huden med at restituere sig samt forlænger feriens kulør.

Den cremede konsistens i Dr.Hauschka After-Sun Lotion gør den endnu mere behageligt at anvende. Med en speciel sammensætning af morgenfrue og gul rundbælg, giver den en dejlig kølende fornemmelse og lindrer følsom, solbrændt hud.

Lotionen optages let i huden og har et indhold af gulerod, hyben, morgenfrue og rundbælg, der lindrer solstresset hud, mens fugtgivende ekstrakter af isplante og kvæde samt mandelolie og sheasmør får huden til at føles blød og silkeagtig efter brug.

Vejl. udsalgspris 99,-

Ingredienser:
Water/Aqua, Rosa Canina Fruit Extract, Pyrus Cydonia Seed Extract, Alcohol, Glycerin, Prunus Amygdalus Dulcis (Sweet Almond) Oil, Butyrospermum Parkii (Shea Butter), Daucus Carota Sativa (Carrot) Root Extract, Mesembryanthemum Crystallinum (Ice Plant) Extract, Anthyllis Vulneraria Extract, Prunus Armeniaca (Apricot) Kernel Oil, Calendula Officinalis Flower Extract, Cetearyl Alcohol, Hectorite, Beeswax/Cera Flava, Rosa Damascena Flower Wax, Lysolecithin, Simmondsia Chinensis Seed Oil, Xanthan Gum, Fragrance/Parfum, Linalool*, Citral*, Citronellol*, Limonene*, Geraniol*, Farnesol*, Benzyl Benzoate*, Propolis Wax.
*komponenter af æteriske olier

Andre produkter til sommerhuden fra Dr.Hauschka
Til ansigtshud, der har fået for meget sol, anbefales:

• Vitalmaske - aktiverer hudens egne processer og giver fugt
  • Hudkur S - afkøler og fugter hud, som har fået for meget sol

Om Dr.Hauschka
”Fra naturen til dig” har været Wala Heilmittel GmbH’s filosofi siden virksomheden blev grundlagt i 1935. Ved at arbejde med rytmerne i naturen og i mennesket, har virksomheden skabt produkter baseret udelukkende på naturlige ingredienser fra økologiske/biodynamiske brug og under gode vilkår. I dag eksporterer virksomheden til over 40 lande med sine 3 mærker: Wala Medicines, Dr.Hauschka Skin Care og Dr.Hauschka Med.

Dr.Hauschka Skin Care kan købes i helsekostbutikker, Magasin, Salling og i Matas.

Dansk Helios er dansk distributør af Dr.Hauschka, Weleda og MÁDARA.

For information kontakt PR & Communication Manager Ursula Østerberg: ursula@helios.dk

You haven't completed the steps for your Hosted Newsroom