FDIM Holding ApS

Du kan stadig nå at hente inspiration hos Starbucks

Pressemeddelelse   •   Sep 09, 2010 09:37 CEST

Du har stadig mulighed for at sikre dig en billet til Leaderlabs arrangement med hjernen bag Starbucks' succesfulde anvendelse af åben innovation og sociale medier, Mathew Guiste. Som medlem af FDIM kommer du endda med til rabatpris.

Arbejder du med sociale medier og digital innovation? Så bør du overveje at deltage i Leaderlabs arrangement med Starbucks' digitale chef, Mathew Guiste.

Tirsdag d. 21. september 2010 slår han nemlig vejen forbi København, for at holde et oplæg om sine erfaringer med anvendelsen af sociale medier og åben innovation. Ved arrangementet vil Guiste tale om både succeser og fiaskoer, herunder bl.a. Starbucks' strategi på Facebook, og deres involvering af brugerne på MyStarbucksIdea.com.

På Facebook har Guiste været hovedmanden bag de 15 mio. fans som Starbucks i øjeblikket har, og MyStarbucksIdea.com har genereret mere end 80.000 tilbagemeldinger fra brugere, der kommer med forslag til forbedringer af kædens produkter og processer.

Der er kort sagt masser af inspiration at hente ved Leaderlabs arrangement, og hvis du er medlem af FDIM, kan du desuden komme med til en fordelagtig medlemspris. Standardprisen for deltagelse ved arrangementet er 1785 kr., men FDIM-prisen er kun 1085 kr.

Arrangementet finder sted d. 21/9 2010 fra kl. 9.00 - 11.00 på Borup Højskole, Frederiksholms Kanal 24, 1220 København K. Du kan læse mere om arrangementet samt tilmelde dig her.