e-Spirit

e-Spirits CMS vinder bronze i Best of Swiss Web Awards 2014

Pressemeddelelse   •   Maj 01, 2014 07:42 CEST

Content Management systemet fra e-Spirit har skabt en så brugervenlig hjemmeside med gode integrationsmuligheder for Debrunner Koenig, at de har vundet 3.pladsen i Business-kategorien i Best of Swiss Web Awards 2014.

København, den 1. maj 2014 – Debrunner Koenig Groups hjemmeside har vundet bronzemedalje i kategorien Business i den årlige Best of Swiss Web Awards 2014. Hjemmesiden med integreret e-handelsplatform er bygget på FirstSpirit CMS fra e-Spirit og har øget virksomhedens transparens, brugervenlighed og forenklet kundeoplevelsen.

Virksomhedens nye e-handelsplatform består, udover FirstSpirit CMS, af værktøj fra webtjenesteleverandøren Namics og butikspartneren FO/Zürichsee. Debrunner Koenigs nye udseende og forbedrede brugervenlighed er opnået ved at øge tilgængeligheden og lægge flere nye funktioner på, der forenkler måden hvorpå kunder og besøgende kan handle og finde information.

Gennem FirstSpirit funktionen ”Ready2Go”, der er udviklet af Namics, har Debrunner Koenigs hurtigt kunnet opgradere deres forskellige websider med responsivt design, der i dag er et must for enhver moderne hjemmeside.

Debrunner Koenig Holding AG er en Schweizisk grossist, der handler med armeringsjern, stål- og metaldistribution, vand- og byggeteknik samt monteringsteknik og værktøj til bygge-, industri-, og kommercielle virksomheder. Debrunner Koenig har tilhørt den tyske virksomhed Klöckner & CO SE siden 1997.

For at kunne forenkle data- og indholdshåndtering og gøre virksomhedens hjemmesider mere brugervenlige og moderne, ledte Debrunner Koenig efter et funktionelt og fleksibelt CMS, der kunne støtte et stort antal websider, kanaler og sprog. "Vi er meget tilfredse med det nye udseende og udformning, og den integrerede webbutik, der anvender responsivt design og tilpasser vores indhold til den besøgendes computer eller mobile enhed", siger Armin Lutz, vicedirektør for markedskommunikation og projektleder hos Debrunner Koenig.

Den nye hjemmeside fra Debrunner Koenig skaber en bedre overordnet brugeroplevelse og gør det ekstremt nemt at finde information og lægge ordrer.

Besøg gerne Debrunner Koenig’s hjemmeside

Best of Swiss Web Awards

Best of Swiss Web Awards er stiftet af SIMSA (Schweizisk Internet Industry Association), og Network Media AG, der er en førende handelsmedievirksomhed med speciale i it, web, telekommunikation og forbrugerelektronik i Schweiz. Formålet med Best of Swiss Web Awards er, at fremme gennemsigtighed og kvalitetsstandarder i den schweiziske web- og IKT-industri.

Om e-Spirit

Om e-Spirite-Spirit er en af de førende leverandører af WCM, Web Content Management, og udvikler blandt andet løsningen FirstSpirit™. Mange velkendte virksomheder fra mange forskellige brancher bruger FirstSpirit til arbejdet med deres webstrategi og til at skabe, håndtere og publicere indhold i de forskellige kanaler (Internet, intranet, extranet, mobile kanaler, portaler, e-handel, PDF, e-post, DTP, teknisk dokumentation).Systemet er meget nemt at integrere med andre komplekse systemløsninger som SAP NetWeaver, IBM WebSphere, Microsoft SharePoint eller Liferay. Med FirstSpirit AppCenter tilbyder e-Spirit nogle unikke muligheder for at integrere webapplikationer direkte i systemet til indholdshåndtering. FirstSpirit lever op til de allerhøjeste krav til brugervenlighed, ydelse og beskyttelse af ens investering.e-Spirit er grundlagt i Dortmund, Tyskland, i 1999. Virksomheden er en del af Adesso Group og har 13 kontorer fordelt i Tyskland, USA, Storbritannien, Østrig, Schweiz og Danmark.