Berner A/S

EASYterrace serien - eminent til dit næste terrasseprojekt

Pressemeddelelse   •   Apr 04, 2016 07:00 CEST

Generelt anbefales det at anvende skruer frem for søm ved terrassebyg. Skruerne sidder bedre fast og holder materialerne bedre sammen i længere tid.

At skabe terrasser er også at skabe åndehuller. Berner A/S fører et et stort udvalg af terrasse- og beklædningsskruer, som er specialdesignet til montage af terrassebrædder og beklædning, og sikrer med sit lille afrundede hoved - en flot afslutning.

Den kvalitetsbevidste

EasyTerrace A4 kvalitetsskrue med fræseribber samt fibercut. Til projekter i eller nær aggressive miljøer, så som hav og industri.

Den luxuriøse

EasyTerrace A4 DECO har samme fordele som A4 skruen - og lidt mere til. Hovedet er nemlig opgraderet med en afrundet linseform, der sikrer en flot finish.

Den stålstærke

Befinder du dig ikke nær havmiljø, er EasyTerrace MAR særdeles velegnet til hårdt træ, da den er lavet af martensitisk stål, som er langt stærkere end skruer i A2 og A4.

Se hele udvalget af terrasse- og beklædningsskruer samt øvrigt terrassebyg tilbehør på www.berner.dk

Husk også terrassebeslag

Terrassebeslag er med til at give dig et genialt befæstelses-system til montering af terrassebrædder uden synlige skruer. Når du anvender terrassebeslag undgår du den direkte forbindelse mellem de enkelte dele i konstruktionen, hvilket er med til at give en større bevægelsesfrihed. På samme tid skaber terrassebeslag også cirkulation mellem de enkelte dele af trækonstruktionen. På den måde fjernes fugt hurtigt, og den vejrmæssige nedbrydningsproces af træet reduceres.

I over 50 år har Berner brand′et repræsenteret troværdighed, stabilitet, tryghed og individuel service. Her hos Berner opfatter vi os som en innovativ partner, der konstant tilpasser sig kundernes og markedets skiftende udvikling og behov ved at tilbyde individuelt tilpassede services. Berner vil også i fremtiden repræsentere disse værdier.

Som europæisk koncern har Berner mange års erfaring og ekspertise, og som virksomhed inden for direkte salg er Berner på øjenhøjde med kunderne og er ikke kun leverandør, men en samarbejdspartner. En samarbejdspartner, der altid er klar med rådgivning og support, når det er nødvendigt.